hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

Pozitivni i negativni aspekti platformi za učenje na daljinu Moodle i WebCT u nastavi hrvatskog jezika

Krunoslav Mikulan ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Čakovec, Hrvatska
Vladimir Legac ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Čakovec, Hrvatska
Dunja Siročić ; Ekonomska i trgovačka škola, Čakovec, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, doc (453 KB) str. 83-94 preuzimanja: 943* citiraj
APA 6th Edition
Mikulan, K., Legac, V. i Siročić, D. (2011). Pozitivni i negativni aspekti platformi za učenje na daljinu Moodle i WebCT u nastavi hrvatskog jezika. Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 2 (1), 83-94. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/71331
MLA 8th Edition
Mikulan, Krunoslav, et al. "Pozitivni i negativni aspekti platformi za učenje na daljinu Moodle i WebCT u nastavi hrvatskog jezika." Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, vol. 2, br. 1, 2011, str. 83-94. https://hrcak.srce.hr/71331. Citirano 30.11.2020.
Chicago 17th Edition
Mikulan, Krunoslav, Vladimir Legac i Dunja Siročić. "Pozitivni i negativni aspekti platformi za učenje na daljinu Moodle i WebCT u nastavi hrvatskog jezika." Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu 2, br. 1 (2011): 83-94. https://hrcak.srce.hr/71331
Harvard
Mikulan, K., Legac, V., i Siročić, D. (2011). 'Pozitivni i negativni aspekti platformi za učenje na daljinu Moodle i WebCT u nastavi hrvatskog jezika', Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 2(1), str. 83-94. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/71331 (Datum pristupa: 30.11.2020.)
Vancouver
Mikulan K, Legac V, Siročić D. Pozitivni i negativni aspekti platformi za učenje na daljinu Moodle i WebCT u nastavi hrvatskog jezika. Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu [Internet]. 2011 [pristupljeno 30.11.2020.];2(1):83-94. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/71331
IEEE
K. Mikulan, V. Legac i D. Siročić, "Pozitivni i negativni aspekti platformi za učenje na daljinu Moodle i WebCT u nastavi hrvatskog jezika", Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, vol.2, br. 1, str. 83-94, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/71331. [Citirano: 30.11.2020.]

Sažetak
Iako su nove tehnologije postale sastavnim dijelom života mladih, nastavnici stranih jezika u Hrvatskoj još ne dobivaju dostatnu naobrazbu iz multimedijske i računalne nastave stranih jezika. U okviru kolegija Multimedijska nastava engleskog jezika i Odabrani tekstovi engleske književnosti studenti Učiteljskoga fakulteta iz Zagreba - Odsjeka Čakovec u proteklih nekoliko godina imali su prilike sudjelovati u online suradnji sa studentima Pedagoškoga fakulteta u Heidelbergu, te raditi s platformama za učenje na daljinu Moodle i WebCT. Iz njihovih iskustava proizlazi da je od izuzetne važnosti da nastavnici steknu multimedijske kompetencije u nastavi stranih jezika, ali i da je za mlađe učenike važnije da se nastava provodi na klasičan način, dok se za starije učenike učenje na daljinu može provoditi kako bi nastava bila zanimljivija i prilagođena individualnim potrebama učenika.

Ključne riječi
učenje na daljinu; Moodle; WebCT; nastava stranih jezika

Hrčak ID: 71331

URI
https://hrcak.srce.hr/71331

Posjeta: 1.982 *