Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Pozitivni i negativni aspekti platformi za učenje na daljinu Moodle i WebCT u nastavi hrvatskog jezika

Krunoslav Mikulan ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Čakovec, Hrvatska
Vladimir Legac ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Čakovec, Hrvatska
Dunja Siročić ; Ekonomska i trgovačka škola, Čakovec, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski doc 453 Kb

str. 83-94

preuzimanja: 1.392

citiraj


Sažetak

Iako su nove tehnologije postale sastavnim dijelom života mladih, nastavnici stranih jezika u Hrvatskoj još ne dobivaju dostatnu naobrazbu iz multimedijske i računalne nastave stranih jezika. U okviru kolegija Multimedijska nastava engleskog jezika i Odabrani tekstovi engleske književnosti studenti Učiteljskoga fakulteta iz Zagreba - Odsjeka Čakovec u proteklih nekoliko godina imali su prilike sudjelovati u online suradnji sa studentima Pedagoškoga fakulteta u Heidelbergu, te raditi s platformama za učenje na daljinu Moodle i WebCT. Iz njihovih iskustava proizlazi da je od izuzetne važnosti da nastavnici steknu multimedijske kompetencije u nastavi stranih jezika, ali i da je za mlađe učenike važnije da se nastava provodi na klasičan način, dok se za starije učenike učenje na daljinu može provoditi kako bi nastava bila zanimljivija i prilagođena individualnim potrebama učenika.

Ključne riječi

učenje na daljinu; Moodle; WebCT; nastava stranih jezika

Hrčak ID:

71331

URI

https://hrcak.srce.hr/71331

Datum izdavanja:

30.6.2011.

Posjeta: 3.302 *