hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Prikriveno oglašavanje u Republici Hrvatskoj – fenomen i etičke implikacije

Predrag Haramija   ORCID icon orcid.org/0000-0002-1675-4996 ; Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (188 KB) str. 389-409 preuzimanja: 2.621* citiraj
APA 6th Edition
Haramija, P. (2011). Prikriveno oglašavanje u Republici Hrvatskoj – fenomen i etičke implikacije. Obnovljeni Život, 66. (3.), 389-409. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/71409
MLA 8th Edition
Haramija, Predrag. "Prikriveno oglašavanje u Republici Hrvatskoj – fenomen i etičke implikacije." Obnovljeni Život, vol. 66., br. 3., 2011, str. 389-409. https://hrcak.srce.hr/71409. Citirano 27.07.2021.
Chicago 17th Edition
Haramija, Predrag. "Prikriveno oglašavanje u Republici Hrvatskoj – fenomen i etičke implikacije." Obnovljeni Život 66., br. 3. (2011): 389-409. https://hrcak.srce.hr/71409
Harvard
Haramija, P. (2011). 'Prikriveno oglašavanje u Republici Hrvatskoj – fenomen i etičke implikacije', Obnovljeni Život, 66.(3.), str. 389-409. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/71409 (Datum pristupa: 27.07.2021.)
Vancouver
Haramija P. Prikriveno oglašavanje u Republici Hrvatskoj – fenomen i etičke implikacije. Obnovljeni Život [Internet]. 2011 [pristupljeno 27.07.2021.];66.(3.):389-409. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/71409
IEEE
P. Haramija, "Prikriveno oglašavanje u Republici Hrvatskoj – fenomen i etičke implikacije", Obnovljeni Život, vol.66., br. 3., str. 389-409, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/71409. [Citirano: 27.07.2021.]

Sažetak
Rad istražuje ulogu, svojstva i etičke implikacije prikrivenog oglašavanja u današnjim medijima. Objašnjava se temeljna razlika između prikrivenog i klasičnog oglašavanja i razlažu temeljni razlozi sve većeg korištenja prikrivenog oglašavanja te ukazuje na nužnost njegova razlikovanja u informativnim od onog u zabavnim medijskim sadržajima. Posebno se osvrće na situaciju u Republici Hrvatskoj i daje pregled nazočnosti prikrivenog oglašavanja u hrvatskim medijima. Primjenom kriterija istinitosti, normativne postavke svake komunikacije, dolazimo do spoznaje etičke neopravdanosti prakse takvog oglašavanja. U radu se objašnjavaju i svojstva zakonske regulative prikrivenog oglašavanja u svijetu i RH te analiziraju razlozi učestalog kršenja te regulative

Ključne riječi
prikriveno oglašavanje; mediji; marketinška komunikacija; promidžba; društvene posljedice; etika

Hrčak ID: 71409

URI
https://hrcak.srce.hr/71409

[engleski]

Posjeta: 5.532 *