hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

OBRAZOVANJE NASTAVNIKA I UČITELJA U EUROPSKOM KONCEPTU KVALITETE OBRAZOVANJA ZASNOVANOM NA KOMPETENCIJAMA

Vlasta Sucevic ; Pedagoški fakultet, Sombor, Srbija
Stanko Cvjetičanin ; Pedagoški fakultet, Sombor, Srbija
Marija Sakač ; Pedagoški fakultet, Sombor, Srbja

Puni tekst: hrvatski, pdf (233 KB) str. 11-22 preuzimanja: 4.085* citiraj
APA 6th Edition
Sucevic, V., Cvjetičanin, S. i Sakač, M. (2011). OBRAZOVANJE NASTAVNIKA I UČITELJA U EUROPSKOM KONCEPTU KVALITETE OBRAZOVANJA ZASNOVANOM NA KOMPETENCIJAMA. Život i škola, LVII (25), 11-22. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/71621
MLA 8th Edition
Sucevic, Vlasta, et al. "OBRAZOVANJE NASTAVNIKA I UČITELJA U EUROPSKOM KONCEPTU KVALITETE OBRAZOVANJA ZASNOVANOM NA KOMPETENCIJAMA." Život i škola, vol. LVII, br. 25, 2011, str. 11-22. https://hrcak.srce.hr/71621. Citirano 12.04.2021.
Chicago 17th Edition
Sucevic, Vlasta, Stanko Cvjetičanin i Marija Sakač. "OBRAZOVANJE NASTAVNIKA I UČITELJA U EUROPSKOM KONCEPTU KVALITETE OBRAZOVANJA ZASNOVANOM NA KOMPETENCIJAMA." Život i škola LVII, br. 25 (2011): 11-22. https://hrcak.srce.hr/71621
Harvard
Sucevic, V., Cvjetičanin, S., i Sakač, M. (2011). 'OBRAZOVANJE NASTAVNIKA I UČITELJA U EUROPSKOM KONCEPTU KVALITETE OBRAZOVANJA ZASNOVANOM NA KOMPETENCIJAMA', Život i škola, LVII(25), str. 11-22. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/71621 (Datum pristupa: 12.04.2021.)
Vancouver
Sucevic V, Cvjetičanin S, Sakač M. OBRAZOVANJE NASTAVNIKA I UČITELJA U EUROPSKOM KONCEPTU KVALITETE OBRAZOVANJA ZASNOVANOM NA KOMPETENCIJAMA. Život i škola [Internet]. 2011 [pristupljeno 12.04.2021.];LVII(25):11-22. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/71621
IEEE
V. Sucevic, S. Cvjetičanin i M. Sakač, "OBRAZOVANJE NASTAVNIKA I UČITELJA U EUROPSKOM KONCEPTU KVALITETE OBRAZOVANJA ZASNOVANOM NA KOMPETENCIJAMA", Život i škola, vol.LVII, br. 25, str. 11-22, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/71621. [Citirano: 12.04.2021.]

Sažetak
obrazovanje nastavnika i učitelja; kompetencije; kvaliteta obrazovanja;
cjeloživotno učenje,;moral i motivacija

Ključne riječi
Stručne kompetencije učitelja imaju veliki značaj za svaku državu jer se na radu prosvjetnih radnika temelje osnovna znanja; navike i umijeća djece. Razvoj kompetencijske aktivnosti nastaje kao rezultat rada na studijima; koji je planiran utvrđenim kurikulom na fakultetima. Fakulteti i kasnije; svojim ustrojenim radom; mogu utjecati na stjecanje kompetencija; koje se usklađuju prema karakteristikama odgojno-obrazovnog stupnja. Od nastavnika; kao noseće profesije obrazovanja; traži se otvorenost prema promjenama u paradigmama obrazovanja; ciljevima; oblicima; sadržajima i metodama nastave i učenja; znanstvenim spoznajama. Profesionalizam kao nova kompetencija učitelja i nastavnika stavlja pred njih potpuno novu koncepciju zadataka usmjerenih cjeloživotnom obrazovanju nastavnog kadra; ali i učenika. Pristup prema obrazovanju nastavnika zasnovanom na kompetencijama ima svoju vrijednost kao dio početnog osposobljavanja. Nastavnicima je korisno usvojiti specifične vještine koje su potrebne u učionici. Suvremene obrazovne tendencije u svijetu usmjerene su cjeloživotnom učenju jer je osnovna namjera obrazovanja u 21. stoljeću stvaranje društva znanja. Obrazovanje predstavlja temelj napretka i zato su brojne studije; monografije i dokumenti; posebno u EU; usmjereni daljnjim ciljevima obrazovne politike u sljedećem razdoblju. U radu se daje osvrt na razvoj profesionalnih kompetencija obrazovanjem nastavnika i učitelja u duhu europskog koncepta obrazovanja

Hrčak ID: 71621

URI
https://hrcak.srce.hr/71621

[engleski] [njemački]

Posjeta: 5.739 *