hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

PRIMJENA SURADNIČKOG UČENJA U MJEŠOVITOM OBRAZOVNOM OKRUŽENJU

Ivana Batarelo Kokić   ORCID icon orcid.org/0000-0002-8830-6252 ; Filozofski fakultet u Splitu, Odsjek za pedagogiju, Split, Hrvatska
Suzana Rukavina ; Filozofski fakultet u Zagrebu, Studentica poslijediplomskog doktorskog studija pedagogije, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (215 KB) str. 24-33 preuzimanja: 1.537* citiraj
APA 6th Edition
Batarelo Kokić, I. i Rukavina, S. (2011). PRIMJENA SURADNIČKOG UČENJA U MJEŠOVITOM OBRAZOVNOM OKRUŽENJU. Život i škola, LVII (25), 24-33. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/71622
MLA 8th Edition
Batarelo Kokić, Ivana i Suzana Rukavina. "PRIMJENA SURADNIČKOG UČENJA U MJEŠOVITOM OBRAZOVNOM OKRUŽENJU." Život i škola, vol. LVII, br. 25, 2011, str. 24-33. https://hrcak.srce.hr/71622. Citirano 17.04.2021.
Chicago 17th Edition
Batarelo Kokić, Ivana i Suzana Rukavina. "PRIMJENA SURADNIČKOG UČENJA U MJEŠOVITOM OBRAZOVNOM OKRUŽENJU." Život i škola LVII, br. 25 (2011): 24-33. https://hrcak.srce.hr/71622
Harvard
Batarelo Kokić, I., i Rukavina, S. (2011). 'PRIMJENA SURADNIČKOG UČENJA U MJEŠOVITOM OBRAZOVNOM OKRUŽENJU', Život i škola, LVII(25), str. 24-33. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/71622 (Datum pristupa: 17.04.2021.)
Vancouver
Batarelo Kokić I, Rukavina S. PRIMJENA SURADNIČKOG UČENJA U MJEŠOVITOM OBRAZOVNOM OKRUŽENJU. Život i škola [Internet]. 2011 [pristupljeno 17.04.2021.];LVII(25):24-33. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/71622
IEEE
I. Batarelo Kokić i S. Rukavina, "PRIMJENA SURADNIČKOG UČENJA U MJEŠOVITOM OBRAZOVNOM OKRUŽENJU", Život i škola, vol.LVII, br. 25, str. 24-33, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/71622. [Citirano: 17.04.2021.]

Sažetak
U radu je prikazano akcijsko istraživanje o utjecaju primjene suradničkog učenja u
mješovitom obrazovnom okruženju. U suvremenoj visokoškolskoj nastavi često se koristi
mješovito obrazovno okruženje, sustav u kojem se zajedno koriste elektroničko učenje i
tradicionalno poučavanje, uz sinkrone i asinkrone rasprave te susrete sudionika. Metoda
suradničkog učenja aktivno je korištena tijekom jednog semestra u dodiplomskom kolegiju
Pedagogija darovitih za studente pedagogije. Ovom metodom studenti su u manjim
skupinama radili na ostvarivanju zajedničkog cilja. Istraživanjem se pokušalo odgovoriti na
dva istraživačka pitanja. Prvo pitanje odnosilo se na mjeru i način ostvarivanja suradničkog
učenja u mješovitom okruženju. Drugo istraživačko pitanje odnosilo se na učestalost viših
razina učenja u suradničkim aktivnostima prema novoj Bloomovoj taksonomiji. Rezultati
istraživanja temeljeni su na analizi forumskih rasprava koje su se odvijale na sustavu Moodle.

Ključne riječi
suradničko učenj; mješovito obrazovno okruženje; asinkrone rasprave; akcijsko istraživanje

Hrčak ID: 71622

URI
https://hrcak.srce.hr/71622

[engleski] [njemački]

Posjeta: 2.780 *