hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

ODGOJNO-OBRAZOVNA KLIMA U SVEUČILIŠNOJ NASTAVI

Snježana Kragulj ; Učiteljski fakultet u Osijeku, Osijek, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (302 KB) str. 35-59 preuzimanja: 2.006* citiraj
APA 6th Edition
Kragulj, S. (2011). ODGOJNO-OBRAZOVNA KLIMA U SVEUČILIŠNOJ NASTAVI. Život i škola, LVII (25), 35-59. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/71623
MLA 8th Edition
Kragulj, Snježana. "ODGOJNO-OBRAZOVNA KLIMA U SVEUČILIŠNOJ NASTAVI." Život i škola, vol. LVII, br. 25, 2011, str. 35-59. https://hrcak.srce.hr/71623. Citirano 29.02.2020.
Chicago 17th Edition
Kragulj, Snježana. "ODGOJNO-OBRAZOVNA KLIMA U SVEUČILIŠNOJ NASTAVI." Život i škola LVII, br. 25 (2011): 35-59. https://hrcak.srce.hr/71623
Harvard
Kragulj, S. (2011). 'ODGOJNO-OBRAZOVNA KLIMA U SVEUČILIŠNOJ NASTAVI', Život i škola, LVII(25), str. 35-59. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/71623 (Datum pristupa: 29.02.2020.)
Vancouver
Kragulj S. ODGOJNO-OBRAZOVNA KLIMA U SVEUČILIŠNOJ NASTAVI. Život i škola [Internet]. 2011 [pristupljeno 29.02.2020.];LVII(25):35-59. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/71623
IEEE
S. Kragulj, "ODGOJNO-OBRAZOVNA KLIMA U SVEUČILIŠNOJ NASTAVI", Život i škola, vol.LVII, br. 25, str. 35-59, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/71623. [Citirano: 29.02.2020.]

Sažetak
U radu se daje uvid u sveučilišnu nastavu i prisutnost emocionalne klime tijekom
odgojno-obrazovnog procesa. Istražuju se utjecaji kreativnih aktivnosti, prisutnost različitih
socijalnih oblika, kooperativnog i suradničkog učenja na stvaranje ugodne/neugodne
odgojno-obrazovne klime te reakcija ispitanika na navedenu emocionalnu odgojno-obrazovnu
klimu.
Problematizira se nužnost i važnost evaluacije sveučilišne nastave. Klima se odražava u
reakciji studenata1 na sveučilišnu nastavu te aktivno sudjelovanje u njoj. Provodi se
istraživanje među studentima druge i pete godine Učiteljskog fakulteta u Osijeku i
dislociranog studija u Slavonskome Brodu na uzorku od 364 evaluacijska listića te 78
studentskih eseja studenata druge godine učiteljskog studija. Podatci su obrađeni
kvalitativnom analizom.
Rezultati istraživanja pokazuju da se studenti u sveučilišnoj nastavi većinom osjećaju ugodno
(sveučilišna nastava Didaktike u Osijeku: 84,6%, sveučilišna nastava Didaktike u
Slavonskome Brodu: 94,37%, sveučilišna nastava Metodike odgoja u Osijeku: 99%,
sveučilišna nastava Metodike odgoja u Slavonskome Brodu: 93,02%, sveučilišna nastava
Nenasilne komunikacije u Slavonskome Brodu: 95,5%).

Ključne riječi
emocionalna odgojno-obrazovna klima; ugodne emocije; neugodne emocije; sveučilišna nastava; kreativnost; grupni oblik; kooperativno učenje; divergentno mišljenje; evaluacijska istraživanja

Hrčak ID: 71623

URI
https://hrcak.srce.hr/71623

[engleski] [njemački]

Posjeta: 2.975 *