hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

OBRAZOVANJE STUDENATA INFORMATOLOGIJE O ČUVANJU I ZAŠTITI KULTURNE BAŠTINE – TEMELJNA ZNANJA I NJIHOV PRIJENOS U PRAKSU

Damir Hasenay   ORCID icon orcid.org/0000-0002-9776-321X ; Filozofski fakultet u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Maja Krtalić   ORCID icon orcid.org/0000-0001-5311-8086 ; Filozofski fakultet u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Zrinka Šimunić ; studentica, Filozofski fakultet u Osijeku, Odsjek za informacijske znanosti, Osijek, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (250 KB) str. 61-75 preuzimanja: 1.822* citiraj
APA 6th Edition
Hasenay, D., Krtalić, M. i Šimunić, Z. (2011). OBRAZOVANJE STUDENATA INFORMATOLOGIJE O ČUVANJU I ZAŠTITI KULTURNE BAŠTINE – TEMELJNA ZNANJA I NJIHOV PRIJENOS U PRAKSU. Život i škola, LVII (25), 61-75. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/71624
MLA 8th Edition
Hasenay, Damir, et al. "OBRAZOVANJE STUDENATA INFORMATOLOGIJE O ČUVANJU I ZAŠTITI KULTURNE BAŠTINE – TEMELJNA ZNANJA I NJIHOV PRIJENOS U PRAKSU." Život i škola, vol. LVII, br. 25, 2011, str. 61-75. https://hrcak.srce.hr/71624. Citirano 13.04.2021.
Chicago 17th Edition
Hasenay, Damir, Maja Krtalić i Zrinka Šimunić. "OBRAZOVANJE STUDENATA INFORMATOLOGIJE O ČUVANJU I ZAŠTITI KULTURNE BAŠTINE – TEMELJNA ZNANJA I NJIHOV PRIJENOS U PRAKSU." Život i škola LVII, br. 25 (2011): 61-75. https://hrcak.srce.hr/71624
Harvard
Hasenay, D., Krtalić, M., i Šimunić, Z. (2011). 'OBRAZOVANJE STUDENATA INFORMATOLOGIJE O ČUVANJU I ZAŠTITI KULTURNE BAŠTINE – TEMELJNA ZNANJA I NJIHOV PRIJENOS U PRAKSU', Život i škola, LVII(25), str. 61-75. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/71624 (Datum pristupa: 13.04.2021.)
Vancouver
Hasenay D, Krtalić M, Šimunić Z. OBRAZOVANJE STUDENATA INFORMATOLOGIJE O ČUVANJU I ZAŠTITI KULTURNE BAŠTINE – TEMELJNA ZNANJA I NJIHOV PRIJENOS U PRAKSU. Život i škola [Internet]. 2011 [pristupljeno 13.04.2021.];LVII(25):61-75. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/71624
IEEE
D. Hasenay, M. Krtalić i Z. Šimunić, "OBRAZOVANJE STUDENATA INFORMATOLOGIJE O ČUVANJU I ZAŠTITI KULTURNE BAŠTINE – TEMELJNA ZNANJA I NJIHOV PRIJENOS U PRAKSU", Život i škola, vol.LVII, br. 25, str. 61-75, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/71624. [Citirano: 13.04.2021.]

Sažetak
Kulturna baština nedvojbeno je nositelj identiteta, povijesti i kulture nekoga naroda,
a njena zaštita preduvjet je društvenog i kulturološkog razvoja. U informacijskim
(baštinskim) ustanovama pohranjen je veliki dio građe koja se smatra kulturnom baštinom, a
koja je u pojedinim slučajevima i zakonski registrirana kao kulturno dobro. Stoga stručno
osoblje informacijskih ustanova mora imati znanja, vještine i kompetencije za skrb, čuvanje,
zaštitu i prezentaciju baštine. U ovom se radu prikazuju i kontekstualiziraju znanja koja
trebaju usvojiti studenti informatologije kao budući informacijski stručnjaci koji će skrbiti o
zaštiti baštinskih zbirki u knjižnicama, arhivima i muzejima. Posebno se naglašava i nužnost
prijenosa tih znanja u praksu kroz edukaciju i osvješćivanje javnosti o vrijednosti zaštite
baštine te kroz prezentaciju baštine u obrazovnom i kulturnom segmentu društva.

Ključne riječi
zaštita; kulturna baština; knjižnica; arhiv; muzej; studij informatologije

Hrčak ID: 71624

URI
https://hrcak.srce.hr/71624

[engleski] [njemački]

Posjeta: 2.423 *