hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

KORIŠTENJE I UČINKOVITOST IGRE U RAZREDNOJ NASTAVI

Anela Nikčević-Milković   ORCID icon orcid.org/0000-0001-6216-456X ; Učiteljski fakultet u Rijeci, Odsjek u Gospiću, Gospić, Hrvatska
Maja Rukavina ; Učiteljski fakultet u Rijeci, Odsjek u Gospiću, Gospić, Hrvatska
Maja Galić ; Osnovna škola "S. S. Kranjčevića" Senj, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (228 KB) str. 108-121 preuzimanja: 7.745* citiraj
APA 6th Edition
Nikčević-Milković, A., Rukavina, M. i Galić, M. (2011). KORIŠTENJE I UČINKOVITOST IGRE U RAZREDNOJ NASTAVI. Život i škola, LVII (25), 108-121. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/71642
MLA 8th Edition
Nikčević-Milković, Anela, et al. "KORIŠTENJE I UČINKOVITOST IGRE U RAZREDNOJ NASTAVI." Život i škola, vol. LVII, br. 25, 2011, str. 108-121. https://hrcak.srce.hr/71642. Citirano 24.10.2020.
Chicago 17th Edition
Nikčević-Milković, Anela, Maja Rukavina i Maja Galić. "KORIŠTENJE I UČINKOVITOST IGRE U RAZREDNOJ NASTAVI." Život i škola LVII, br. 25 (2011): 108-121. https://hrcak.srce.hr/71642
Harvard
Nikčević-Milković, A., Rukavina, M., i Galić, M. (2011). 'KORIŠTENJE I UČINKOVITOST IGRE U RAZREDNOJ NASTAVI', Život i škola, LVII(25), str. 108-121. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/71642 (Datum pristupa: 24.10.2020.)
Vancouver
Nikčević-Milković A, Rukavina M, Galić M. KORIŠTENJE I UČINKOVITOST IGRE U RAZREDNOJ NASTAVI. Život i škola [Internet]. 2011 [pristupljeno 24.10.2020.];LVII(25):108-121. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/71642
IEEE
A. Nikčević-Milković, M. Rukavina i M. Galić, "KORIŠTENJE I UČINKOVITOST IGRE U RAZREDNOJ NASTAVI", Život i škola, vol.LVII, br. 25, str. 108-121, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/71642. [Citirano: 24.10.2020.]

Sažetak
Istraživanje koje smo proveli potvrdilo je korištenje i učinkovitost igre u razrednoj
nastavi. Učitelji razredne nastave igru u nastavi najviše koriste više puta tjedno. Učiteljima su
se sljedeće igre pokazale učinkovitima u razrednoj nastavi: igre asocijacija, igre riječima,
natjecateljske igre, matematičke igre, križaljke i rebusi. Učenici najviše vole igre asocijacija i
natjecateljske igre. Učitelji igre najviše koriste u uvodnom i završnom dijelu sata. Učitelji iz
gradova igru koriste u svim školskim predmetima. Učitelji s manje godina staža navode veći
broj igara koje su im se pokazale učinkovitima u razrednoj nastavi, dok učitelji s više godina
staža znaju i koriste veći broj igara povezanih sa zavičajem u kojem smo istraživanje proveli.
Učitelji s visokom stručnom spremom navode veći broj igara koje koriste i koje su im se
pokazale učinkovitima u razrednoj nastavi u odnosu na učitelje s višom stručnom spremom.
Učitelji s višom stručnom spremom više ističu natjecateljske i zavičajne igre kao one koje
koriste u razrednoj nastavi.

Ključne riječi
igra u razrednoj nastavi; korištenje igre u razrednoj nastavi učitelja iz gradova i mjesta; učitelja različitih godina staža i stručne spreme; vrste igara u razrednoj nastavi

Hrčak ID: 71642

URI
https://hrcak.srce.hr/71642

[engleski] [njemački]

Posjeta: 9.933 *