hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

NASTAVNI SADRŽAJI PRIRODE I DRUŠTVA – POLAZIŠTE ZA INTERDISCIPLINARNO POUČAVANJE U RAZREDNOJ NASTAVI

Vesna Kostović Vranješ ; Filozofski fakultet u Split, Split, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (230 KB) str. 207-215 preuzimanja: 5.217* citiraj
APA 6th Edition
Kostović Vranješ, V. (2011). NASTAVNI SADRŽAJI PRIRODE I DRUŠTVA – POLAZIŠTE ZA INTERDISCIPLINARNO POUČAVANJE U RAZREDNOJ NASTAVI. Život i škola, LVII (25), 207-215. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/71657
MLA 8th Edition
Kostović Vranješ, Vesna. "NASTAVNI SADRŽAJI PRIRODE I DRUŠTVA – POLAZIŠTE ZA INTERDISCIPLINARNO POUČAVANJE U RAZREDNOJ NASTAVI." Život i škola, vol. LVII, br. 25, 2011, str. 207-215. https://hrcak.srce.hr/71657. Citirano 12.04.2021.
Chicago 17th Edition
Kostović Vranješ, Vesna. "NASTAVNI SADRŽAJI PRIRODE I DRUŠTVA – POLAZIŠTE ZA INTERDISCIPLINARNO POUČAVANJE U RAZREDNOJ NASTAVI." Život i škola LVII, br. 25 (2011): 207-215. https://hrcak.srce.hr/71657
Harvard
Kostović Vranješ, V. (2011). 'NASTAVNI SADRŽAJI PRIRODE I DRUŠTVA – POLAZIŠTE ZA INTERDISCIPLINARNO POUČAVANJE U RAZREDNOJ NASTAVI', Život i škola, LVII(25), str. 207-215. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/71657 (Datum pristupa: 12.04.2021.)
Vancouver
Kostović Vranješ V. NASTAVNI SADRŽAJI PRIRODE I DRUŠTVA – POLAZIŠTE ZA INTERDISCIPLINARNO POUČAVANJE U RAZREDNOJ NASTAVI. Život i škola [Internet]. 2011 [pristupljeno 12.04.2021.];LVII(25):207-215. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/71657
IEEE
V. Kostović Vranješ, "NASTAVNI SADRŽAJI PRIRODE I DRUŠTVA – POLAZIŠTE ZA INTERDISCIPLINARNO POUČAVANJE U RAZREDNOJ NASTAVI", Život i škola, vol.LVII, br. 25, str. 207-215, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/71657. [Citirano: 12.04.2021.]

Sažetak
Interdisciplinarni pristup najbolje odgovara učenju u stvarnom životu jer povezuje
različita područja, omogućuje interdisciplinarno razumijevanje, integriranje znanja i
razmišljanja, stvaranje novih modela, sustava i struktura, razvijanje vještina višeg reda te
dodatno motiviranje za interdisciplinarno izučavanje. U ranoj školskoj dobi iznimno
kvalitetnu podlogu za ostvarivanje interdisciplinarnog poučavanja i učenja pružaju sadržaji
nastavnog predmeta Priroda i društvo. Stoga je cilj ovog rada bio istražiti koliko i koje
sadržaje od 1. do 4. razreda osnovne škole interdisciplinarno povezuju učitelji razredne
nastave, učitelji razredne nastave s pojačanim studijem engleskog jezika i učitelji engleskog
jezika te ukazati na mogućnosti i važnost interdisciplinarnog povezivanja nastavnih sadržaja
na početku osnovnoškolskog obrazovanja.

Ključne riječi
cjelovito učenje; interdisciplinarno poučavanje; Priroda i društvo; Engleski jezik; razredna nastava

Hrčak ID: 71657

URI
https://hrcak.srce.hr/71657

[engleski] [njemački]

Posjeta: 6.928 *