hrcak mascot   Srce   HID

Preliminary communication

NASTAVNI SADRŽAJI PRIRODE I DRUŠTVA – POLAZIŠTE ZA INTERDISCIPLINARNO POUČAVANJE U RAZREDNOJ NASTAVI

Vesna Kostović Vranješ ; Filozofski fakultet u Split, Split, Hrvatska

Fulltext: croatian, pdf (230 KB) pages 207-215 downloads: 5.276* cite
APA 6th Edition
Kostović Vranješ, V. (2011). NASTAVNI SADRŽAJI PRIRODE I DRUŠTVA – POLAZIŠTE ZA INTERDISCIPLINARNO POUČAVANJE U RAZREDNOJ NASTAVI. Život i škola, LVII (25), 207-215. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/71657
MLA 8th Edition
Kostović Vranješ, Vesna. "NASTAVNI SADRŽAJI PRIRODE I DRUŠTVA – POLAZIŠTE ZA INTERDISCIPLINARNO POUČAVANJE U RAZREDNOJ NASTAVI." Život i škola, vol. LVII, no. 25, 2011, pp. 207-215. https://hrcak.srce.hr/71657. Accessed 18 May 2021.
Chicago 17th Edition
Kostović Vranješ, Vesna. "NASTAVNI SADRŽAJI PRIRODE I DRUŠTVA – POLAZIŠTE ZA INTERDISCIPLINARNO POUČAVANJE U RAZREDNOJ NASTAVI." Život i škola LVII, no. 25 (2011): 207-215. https://hrcak.srce.hr/71657
Harvard
Kostović Vranješ, V. (2011). 'NASTAVNI SADRŽAJI PRIRODE I DRUŠTVA – POLAZIŠTE ZA INTERDISCIPLINARNO POUČAVANJE U RAZREDNOJ NASTAVI', Život i škola, LVII(25), pp. 207-215. Available at: https://hrcak.srce.hr/71657 (Accessed 18 May 2021)
Vancouver
Kostović Vranješ V. NASTAVNI SADRŽAJI PRIRODE I DRUŠTVA – POLAZIŠTE ZA INTERDISCIPLINARNO POUČAVANJE U RAZREDNOJ NASTAVI. Život i škola [Internet]. 2011 [cited 2021 May 18];LVII(25):207-215. Available from: https://hrcak.srce.hr/71657
IEEE
V. Kostović Vranješ, "NASTAVNI SADRŽAJI PRIRODE I DRUŠTVA – POLAZIŠTE ZA INTERDISCIPLINARNO POUČAVANJE U RAZREDNOJ NASTAVI", Život i škola, vol.LVII, no. 25, pp. 207-215, 2011. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/71657. [Accessed: 18 May 2021]

Abstracts
Interdisciplinarni pristup najbolje odgovara učenju u stvarnom životu jer povezuje
različita područja, omogućuje interdisciplinarno razumijevanje, integriranje znanja i
razmišljanja, stvaranje novih modela, sustava i struktura, razvijanje vještina višeg reda te
dodatno motiviranje za interdisciplinarno izučavanje. U ranoj školskoj dobi iznimno
kvalitetnu podlogu za ostvarivanje interdisciplinarnog poučavanja i učenja pružaju sadržaji
nastavnog predmeta Priroda i društvo. Stoga je cilj ovog rada bio istražiti koliko i koje
sadržaje od 1. do 4. razreda osnovne škole interdisciplinarno povezuju učitelji razredne
nastave, učitelji razredne nastave s pojačanim studijem engleskog jezika i učitelji engleskog
jezika te ukazati na mogućnosti i važnost interdisciplinarnog povezivanja nastavnih sadržaja
na početku osnovnoškolskog obrazovanja.

Keywords
cjelovito učenje; interdisciplinarno poučavanje; Priroda i društvo; Engleski jezik; razredna nastava

Hrčak ID: 71657

URI
https://hrcak.srce.hr/71657

[english] [german]

Visits: 7.037 *