Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Upravljanje promjenama u poduzeću

Marčelo Dujanić


Puni tekst: hrvatski pdf 190 Kb

str. 39-51

preuzimanja: 13.907

citiraj


Sažetak

Menadžment postaje sve usmjereniji na pitanja kako upravljati promjenom. To predstavlja presudni pomak od gledanja na korporaciju kao na statičke entitete prema njihovu viđenju kao dinamičkih organizacija u stalnom stanju promjena. U cilju učinkovitog uvođenja promjena u poduzeće može se primijeniti "model 7 S" pri čemu jednaka pažnja mora se pridavati svakom od sedam elemenata. Niti jedan nije važniji od drugog. Prva četiri privlače više pažnje i nazivaju se "teškima". Teže je promijeniti tri "lakša". Istraživanje pokazuje da efikasne kompanije istu pažnju posvećuju "lakšim" i "teškim" elementima. Uvođenje promjena je nužno, ali ne i dovoljno za osiguranje uspjeha u budućnosti. No, one su potrebne da se tvrtka refokusira, repozicionira, obnavlja, reorganizira i osmišljava poslovanje i razvoj. Konkurentnost se može ostvariti samo natjecanjem i uspjeh kompanije u budućnosti će sve više ovisiti o različitosti i pripremljenosti na buduće promjene

Ključne riječi

Upravljanje; promjene; organizacija; poduzeće; "model 7 S"; konkurentnost

Hrčak ID:

7104

URI

https://hrcak.srce.hr/7104

Datum izdavanja:

16.11.2004.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 17.804 *