Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Uloga identiteta u podučavanju filozofije

Marjan Šimenc ; University of Ljubljana, Faculty of Arts, Ljubljana, Slovenia


Puni tekst: engleski pdf 374 Kb

str. 45-58

preuzimanja: 830

citiraj


Sažetak

Članak se bavi različitim ulogama identiteta u nastavi filozofije. Prvi dio rasprave fokusira se na identitet kao predmet koji se treba naučiti, tj. identitet kao sadržaj filozofskih teorija koje se uče u školi. Drugi dio se bavi identitetom kao predmetom istraživanja, što se prije svega odnosi na svakodnevicu učenika i identitete koje si pripisuju ili su im pripisani. Treći dio razmatra identitet kojeg nema – identitet koji nedostaje, ostavljajući prazninu koju treba popuniti. Svi ovi različiti aspekti naglašuju višeslojnu prirodu pojma identiteta, stoga je jedan od ciljeva rasprave ponuditi odgovor na pitanje može li identitet i danas biti smatran jednim od ključnih pojmova u filozofiji ili je sveden na marginalni aspekt razumijevanja današnjeg ljudskog stanja.

Ključne riječi

identitet; filozofija; filozofija za djecu; didaktika filozofije; razlika

Hrčak ID:

72478

URI

https://hrcak.srce.hr/72478

Datum izdavanja:

23.8.2011.

Podaci na drugim jezicima: engleski francuski njemački

Posjeta: 2.388 *