hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

TRANSFORMACIJA TRADICIONALNIH MEDIJSKIH TRŽIŠTA U LOKALNOM OKRUŽENJU

Suzana Žilič Fišer ; Faculty of Electrical Engineering and Computer Science, University of Maribor, Maribor, Slovenia

Puni tekst: engleski, pdf (308 KB) str. 193-199 preuzimanja: 1.212* citiraj
APA 6th Edition
Žilič Fišer, S. (2011). TRANSFORMATION OF TRADITIONAL MEDIA MARKETS IN LOCAL ENVIRONMENTS. Informatologia, 44 (3), 193-199. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/72600
MLA 8th Edition
Žilič Fišer, Suzana. "TRANSFORMATION OF TRADITIONAL MEDIA MARKETS IN LOCAL ENVIRONMENTS." Informatologia, vol. 44, br. 3, 2011, str. 193-199. https://hrcak.srce.hr/72600. Citirano 08.03.2021.
Chicago 17th Edition
Žilič Fišer, Suzana. "TRANSFORMATION OF TRADITIONAL MEDIA MARKETS IN LOCAL ENVIRONMENTS." Informatologia 44, br. 3 (2011): 193-199. https://hrcak.srce.hr/72600
Harvard
Žilič Fišer, S. (2011). 'TRANSFORMATION OF TRADITIONAL MEDIA MARKETS IN LOCAL ENVIRONMENTS', Informatologia, 44(3), str. 193-199. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/72600 (Datum pristupa: 08.03.2021.)
Vancouver
Žilič Fišer S. TRANSFORMATION OF TRADITIONAL MEDIA MARKETS IN LOCAL ENVIRONMENTS. Informatologia [Internet]. 2011 [pristupljeno 08.03.2021.];44(3):193-199. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/72600
IEEE
S. Žilič Fišer, "TRANSFORMATION OF TRADITIONAL MEDIA MARKETS IN LOCAL ENVIRONMENTS", Informatologia, vol.44, br. 3, str. 193-199, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/72600. [Citirano: 08.03.2021.]

Sažetak
Nove medijske platforme su utjecale na praksu tradicionalnih medija u lokalnim sredinama. Novi mediji su stvorili nove mogućnosti za novinske organizacije da sudjeluju u jedinstvenom pripovijedanju iskustava i novoj praksi angažmana publike u globalnoj, nacionalnoj, regionalnoj i lokalnim sredinama. Mnoga zbivanja su izazvala pitanja, kao što su: Hoće li nove medijske platforme zamijeniti tradicionalne medije? Ovaj rad temelji se na anketi studenata u Sloveniji o ulozi novih medija i istraživanju o korištenju novih medija u lokalnoj izbornoj kampanji u 2010. Empirijska analiza koja je podijeljena u dva dijela je temelj za zaključke. U prvom dijelu smo analizirali korištenje različitih medija kod mlađe generacije. U drugom dijelu analize dobivamo informacije o korištenju novih medija u kampanji kandidata na lokalnim izborima u općini Maribor. Empirijski podaci podržavaju hipotezu rada. Prvo, tradicionalni mediji zahtijevaju velike transformacije, ali ne mogu se zamijeniti potpuno novim medijima. U radu će se raspravljati o ulozi medija, osobito televizije kao glavnog tradicionalnog medija. Drugo, medijska publika vrednuje medije prema vjerodostojnosti i kvaliteti informacija. Prema rezultatima istraživanja među mladom generacijom i prema kratkim pregledom kampanje lokalnih izbora u radu se otvara rasprava o utjecaju tradicionalnih i novih medija.
Istraživanje današnjih web stranica i digitalne inicijative pokazuje da je tradicionalna televizijska praksa danas ugrađena u razne web i digitalne medijske inicijative lokalne medijske industrije. Budućnost zahtijeva uključivanje tradicionalnih medija u nove platforme, no glavna paradigma za profesionalne standarde treba ostati ista. Budućnost tradicionalnih i novih platformi ovisi o njihovoj sposobnosti da zadovolje vjerodostojnost i etičke standarde!

Ključne riječi
novi mediji; tradicionalni mediji; televizija; lokalni izbori; vjerodostojnost

Hrčak ID: 72600

URI
https://hrcak.srce.hr/72600

[engleski]

Posjeta: 1.940 *