hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

UVOĐENJE INTEGRATIVNE SUPERVIZIJE U HRVATSKI SUSTAV ODGOJA I OBRAZOVANJA

Renata Ozorlić Dominić ; Agencija za odgoj i obrazovanje, Zagreb, Hrvatska
Mirela Skelac ; Agencija za odgoj i obrazovanje, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (266 KB) str. 415-423 preuzimanja: 917* citiraj
APA 6th Edition
Ozorlić Dominić, R. i Skelac, M. (2011). UVOĐENJE INTEGRATIVNE SUPERVIZIJE U HRVATSKI SUSTAV ODGOJA I OBRAZOVANJA. Ljetopis socijalnog rada, 18 (2), 415-423. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/74101
MLA 8th Edition
Ozorlić Dominić, Renata i Mirela Skelac. "UVOĐENJE INTEGRATIVNE SUPERVIZIJE U HRVATSKI SUSTAV ODGOJA I OBRAZOVANJA." Ljetopis socijalnog rada, vol. 18, br. 2, 2011, str. 415-423. https://hrcak.srce.hr/74101. Citirano 23.08.2019.
Chicago 17th Edition
Ozorlić Dominić, Renata i Mirela Skelac. "UVOĐENJE INTEGRATIVNE SUPERVIZIJE U HRVATSKI SUSTAV ODGOJA I OBRAZOVANJA." Ljetopis socijalnog rada 18, br. 2 (2011): 415-423. https://hrcak.srce.hr/74101
Harvard
Ozorlić Dominić, R., i Skelac, M. (2011). 'UVOĐENJE INTEGRATIVNE SUPERVIZIJE U HRVATSKI SUSTAV ODGOJA I OBRAZOVANJA', Ljetopis socijalnog rada, 18(2), str. 415-423. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/74101 (Datum pristupa: 23.08.2019.)
Vancouver
Ozorlić Dominić R, Skelac M. UVOĐENJE INTEGRATIVNE SUPERVIZIJE U HRVATSKI SUSTAV ODGOJA I OBRAZOVANJA. Ljetopis socijalnog rada [Internet]. 2011 [pristupljeno 23.08.2019.];18(2):415-423. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/74101
IEEE
R. Ozorlić Dominić i M. Skelac, "UVOĐENJE INTEGRATIVNE SUPERVIZIJE U HRVATSKI SUSTAV ODGOJA I OBRAZOVANJA", Ljetopis socijalnog rada, vol.18, br. 2, str. 415-423, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/74101. [Citirano: 23.08.2019.]

Sažetak
Početkom 21. stoljeća supervizija je u Hrvatskoj postajala sve prisutnija u području psihosocijalnog rada, pa su jačale inicijative za njezinim formalnim uvođenjem u sustav odgoja i obrazovanja, prije svega s ciljem pružanja kvalitetne potpore učiteljima i nastavnicima. Na temelju suradnje sa stručnjacima u obrazovanju i superviziji, Agencija za odgoj i obrazovanje izrađuje prijedlog projekta »Jačanje kapaciteta za integrativnu superviziju u Agenciji za odgoj i obrazovanje« u okviru programa pretpristupne pomoći Phare. Osnovni cilj projekta, u trajanju od 24 mjeseca (2007.–2009.), bio je osposobiti grupu od 15 viših savjetnika AZOO-a za integrativnu superviziju te im pomoći u osmišljavanju načina uvođenja integrativne supervizije u sustav odgoja i obrazovanja. Jedna od temeljnih aktivnosti Agencije za odgoj i obrazovanje jest stručno usavršavanje odgojno-obrazovnih radnika od predškolske do srednjoškolske razine. Za razliku od uobičajenog stručnog usavršavanja, integrativna supervizija povezuje različite oblike učenja na nov način tako da od slušatelja i primatelja informacija korisnici postaju aktivni sudionici te se integrativna supervizija uvodi kao metoda osobnog i profesionalnog razvoja.

Ključne riječi
odgoj i obrazovanje; viši savjetnik; osobni i profesionalni razvoj; integrativna supervizija

Hrčak ID: 74101

URI
https://hrcak.srce.hr/74101

[engleski]

Posjeta: 1.443 *