hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Implementacija i upravljanje e-marketingom u hrvatskom nakladništvu

Gordana Dukić ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Odsjek za informacijske znanosti
Maja Blažević ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Odsjek za informacijske znanosti

Puni tekst: hrvatski, pdf (78 KB) str. 81-101 preuzimanja: 1.231* citiraj
APA 6th Edition
Dukić, G. i Blažević, M. (2010). Implementacija i upravljanje e-marketingom u hrvatskom nakladništvu. Libellarium, 3 (1), 81-101. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/74292
MLA 8th Edition
Dukić, Gordana i Maja Blažević. "Implementacija i upravljanje e-marketingom u hrvatskom nakladništvu." Libellarium, vol. 3, br. 1, 2010, str. 81-101. https://hrcak.srce.hr/74292. Citirano 24.06.2021.
Chicago 17th Edition
Dukić, Gordana i Maja Blažević. "Implementacija i upravljanje e-marketingom u hrvatskom nakladništvu." Libellarium 3, br. 1 (2010): 81-101. https://hrcak.srce.hr/74292
Harvard
Dukić, G., i Blažević, M. (2010). 'Implementacija i upravljanje e-marketingom u hrvatskom nakladništvu', Libellarium, 3(1), str. 81-101. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/74292 (Datum pristupa: 24.06.2021.)
Vancouver
Dukić G, Blažević M. Implementacija i upravljanje e-marketingom u hrvatskom nakladništvu. Libellarium [Internet]. 2010 [pristupljeno 24.06.2021.];3(1):81-101. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/74292
IEEE
G. Dukić i M. Blažević, "Implementacija i upravljanje e-marketingom u hrvatskom nakladništvu", Libellarium, vol.3, br. 1, str. 81-101, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/74292. [Citirano: 24.06.2021.]

Sažetak

Temeljni su preduvjeti učinkovite implementacije e-marketinga u poslovanju vladanje teorijom i vještinama upravljanja marketingom te posjedovanje odgovarajućih znanja o informacijskim i komunikacijskim tehnologijama. U ovom su radu prikazani rezultati istraživanja čiji je cilj bio utvrditi koliko hrvatske nakladničke kuće primjenjuju e-marketing te ispitati stavove marketinških djelatnika o tom suvremenom konceptu. Nespremnost dijela nakladnika na suradnju može se izdvojiti kao jedan od najvećih problema u istraživanju.

U analizi su korištene metode deskriptivne i inferencijalne statistike. Na osnovi dobivenih rezultata autorice zaključuju da hrvatski nakladnici, s određenim iznimkama, još uvijek nisu u potpunosti prepoznali važnost e-marketinga i njegove mogućnosti. Iako se njime sve više koriste u poslovanju, uglavnom se nisu spremni odreći tradicionalnih oblika marketinga. Zaključeno je i da marketinški djelatnici u nakladničkim kućama, s obzirom na obilježja prema kojima su klasificirani, imaju prilično ujednačene stavove o e-marketingu.

Sa znanstvenog stajališta, implementaciji e-marketinga u nakladništvu nije do sada posvećena odgovarajuća pozornost. U tom smislu, ovo istraživanje doprinosi boljem razumijevanju različitih vidova primjene e-marketinga u nakladničkoj djelatnosti, što i predstavlja njegovu temeljnu vrijednost. Dobiveni rezultati mogu biti korišteni u svrhu unapređenja upravljanja e-marketingom u nakladništvu, ali i poslužiti kao okvir za daljnja istraživanja.

Ključne riječi
e-marketing; nakladništvo; upravljanje; implementacija; analiza stavova; unapređenje poslovanja

Hrčak ID: 74292

URI
https://hrcak.srce.hr/74292

[engleski]

Posjeta: 2.062 *