hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

Marketinške inovacije u Hrvatskoj

Ljiljana Božić   ORCID icon orcid.org/0000-0001-5104-7501 ; Ekonomski institut Zagreb

Puni tekst: engleski, pdf (87 KB) str. 63-72 preuzimanja: 1.341* citiraj
APA 6th Edition
Božić, Lj. (2011). Marketing Innovations in Croatia. Market-Tržište, 23 (1), 63-72. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/74452
MLA 8th Edition
Božić, Ljiljana. "Marketing Innovations in Croatia." Market-Tržište, vol. 23, br. 1, 2011, str. 63-72. https://hrcak.srce.hr/74452. Citirano 24.11.2020.
Chicago 17th Edition
Božić, Ljiljana. "Marketing Innovations in Croatia." Market-Tržište 23, br. 1 (2011): 63-72. https://hrcak.srce.hr/74452
Harvard
Božić, Lj. (2011). 'Marketing Innovations in Croatia', Market-Tržište, 23(1), str. 63-72. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/74452 (Datum pristupa: 24.11.2020.)
Vancouver
Božić Lj. Marketing Innovations in Croatia. Market-Tržište [Internet]. 2011 [pristupljeno 24.11.2020.];23(1):63-72. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/74452
IEEE
Lj. Božić, "Marketing Innovations in Croatia", Market-Tržište, vol.23, br. 1, str. 63-72, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/74452. [Citirano: 24.11.2020.]

Sažetak
Cilj je ovog rada analizirati uvođenje marketinških inovacija u Hrvatskoj. Riječ je o istraživanju koje pruža uvid u inovativnost u terminima marketinških inovacija. Istražuje se prisutnost marketinških inovacija općenito, a zatim i uvođenje četiriju vrsta zasebno (promjene u dizajnu ili pakiranju, novi mediji ili promotivne tehnike, nove metode distribucije ili kanali prodaje i nove metode određivanja cijena). Uključene su promjene u sva četiri elementa marketinškog miksa. U radu se također istražuje do koje je mjere uvođenje marketinških inovacija vezano za uvođenje drugih vrsta inovacija.

Ključne riječi
marketinška inovacija; inovacijske aktivnosti; Community Innovation Survey 2008

Hrčak ID: 74452

URI
https://hrcak.srce.hr/74452

[engleski]

Posjeta: 2.634 *