Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Marketinške inovacije u Hrvatskoj

Ljiljana Božić orcid id orcid.org/0000-0001-5104-7501 ; Ekonomski institut Zagreb


Puni tekst: engleski pdf 87 Kb

str. 63-72

preuzimanja: 1.759

citiraj


Sažetak

Cilj je ovog rada analizirati uvođenje marketinških inovacija u Hrvatskoj. Riječ je o istraživanju koje pruža uvid u inovativnost u terminima marketinških inovacija. Istražuje se prisutnost marketinških inovacija općenito, a zatim i uvođenje četiriju vrsta zasebno (promjene u dizajnu ili pakiranju, novi mediji ili promotivne tehnike, nove metode distribucije ili kanali prodaje i nove metode određivanja cijena). Uključene su promjene u sva četiri elementa marketinškog miksa. U radu se također istražuje do koje je mjere uvođenje marketinških inovacija vezano za uvođenje drugih vrsta inovacija.

Ključne riječi

marketinška inovacija; inovacijske aktivnosti; Community Innovation Survey 2008

Hrčak ID:

74452

URI

https://hrcak.srce.hr/74452

Datum izdavanja:

15.6.2011.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.977 *