Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

SPECIFIČNE DIMENZIJE KREIRANJA STRATEGIJE MARKETINGA TRGOVINSKIH PREDUZEĆA

Mustafa Sinanagić ; Ekonomski fakultet Univerziteta u Tuzli
Beriz Čivić ; Ekonomski fakultet Univerziteta u Tuzli


Puni tekst: hrvatski pdf 288 Kb

str. 43-59

preuzimanja: 5.886

citiraj


Sažetak

Cilj rada je istaći ključnie determinante razvoja strategije marketinga kod trgovinskih preduzeća. Posebno se naglašava potreba uvažavanja specifičnosti koje se javljaju u djelovanju maloprodajnih preduzeća, i nužnosti primjene savremenih metoda u pružanju efikasnog odgovora na zahtjeve kupaca u maloprodaji.

Ključne riječi

marketing; strategija; informacija; odluka; trgovina; layout maloprodajnog mjesta; category management

Hrčak ID:

74656

URI

https://hrcak.srce.hr/74656

Datum izdavanja:

6.12.2011.

Posjeta: 6.831 *