hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

Kemija u popularnoj kulturi: mediji, glazba i programi za laičku javnost

B. Jergović ; Hrvatski radio i Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (102 KB) str. 595-602 preuzimanja: 414* citiraj
APA 6th Edition
Jergović, B. (2011). Kemija u popularnoj kulturi: mediji, glazba i programi za laičku javnost. Kemija u industriji, 60 (12), 595-602. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/74686
MLA 8th Edition
Jergović, B.. "Kemija u popularnoj kulturi: mediji, glazba i programi za laičku javnost." Kemija u industriji, vol. 60, br. 12, 2011, str. 595-602. https://hrcak.srce.hr/74686. Citirano 22.07.2019.
Chicago 17th Edition
Jergović, B.. "Kemija u popularnoj kulturi: mediji, glazba i programi za laičku javnost." Kemija u industriji 60, br. 12 (2011): 595-602. https://hrcak.srce.hr/74686
Harvard
Jergović, B. (2011). 'Kemija u popularnoj kulturi: mediji, glazba i programi za laičku javnost', Kemija u industriji, 60(12), str. 595-602. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/74686 (Datum pristupa: 22.07.2019.)
Vancouver
Jergović B. Kemija u popularnoj kulturi: mediji, glazba i programi za laičku javnost. Kemija u industriji [Internet]. 2011 [pristupljeno 22.07.2019.];60(12):595-602. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/74686
IEEE
B. Jergović, "Kemija u popularnoj kulturi: mediji, glazba i programi za laičku javnost", Kemija u industriji, vol.60, br. 12, str. 595-602, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/74686. [Citirano: 22.07.2019.]

Sažetak
Istraživanje medijskih priloga o kemiji u Međunarodnoj godini kemije, od 1. siječnja do 31. kolovoza 2011. godine, provedeno na pet hrvatskih dnevnih listova (Vjesnik, Večernji list, Jutarnji list, Slobodna Dalmacija i Novi list) i britanskom dnevniku The Guardian (oblika tzv. broadsheet) pokazuje velike razlike u medijskom tretmanu kemije. Frekvencija i raznolikost pristupa i načina, prije svega primjena konvergencije medija, tj. više medija istodobno u prezentaciji kemije u Guardianu neusporediva je s nevjerojatno malo članaka u našim dnevnim novinama. Na pronađenim primjerima diskutira se o vrijednostima vijesti za znanost u medijima, ali se ukazuje i na širu perspektivu za znanost u javnosti - na komunikaciju u popularnoj kulturi općenito, i to na primjeru popularne glazbe, kao i u aktivnostima kojima istraživači i istraživačke institucije nastoje doći u javnost. Ukazuje se na potpun nedostatak evaluacije postojećih programa susreta istraživača i građana i sugerira se potreba za promicanjem znanosti na različitim razinama.

Ključne riječi
Kemija; imidž; konvergencija medija; programi za javnost

Hrčak ID: 74686

URI
https://hrcak.srce.hr/74686

[engleski]

Posjeta: 954 *