hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Analiza političkih aspekata studentske blokade Filozofskoga fakulteta u Zagrebu: metoda i strategija studentske blokade

Duško Petrović ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Odsjek za etnologiju i kulturnu antropologiju, I. Lučića 3, 10000 Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (327 KB) str. 327-347 preuzimanja: 708* citiraj
APA 6th Edition
Petrović, D. (2011). Analiza političkih aspekata studentske blokade Filozofskoga fakulteta u Zagrebu: metoda i strategija studentske blokade. Studia ethnologica Croatica, 23 (1), 327-347. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/74752
MLA 8th Edition
Petrović, Duško. "Analiza političkih aspekata studentske blokade Filozofskoga fakulteta u Zagrebu: metoda i strategija studentske blokade." Studia ethnologica Croatica, vol. 23, br. 1, 2011, str. 327-347. https://hrcak.srce.hr/74752. Citirano 13.06.2021.
Chicago 17th Edition
Petrović, Duško. "Analiza političkih aspekata studentske blokade Filozofskoga fakulteta u Zagrebu: metoda i strategija studentske blokade." Studia ethnologica Croatica 23, br. 1 (2011): 327-347. https://hrcak.srce.hr/74752
Harvard
Petrović, D. (2011). 'Analiza političkih aspekata studentske blokade Filozofskoga fakulteta u Zagrebu: metoda i strategija studentske blokade', Studia ethnologica Croatica, 23(1), str. 327-347. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/74752 (Datum pristupa: 13.06.2021.)
Vancouver
Petrović D. Analiza političkih aspekata studentske blokade Filozofskoga fakulteta u Zagrebu: metoda i strategija studentske blokade. Studia ethnologica Croatica [Internet]. 2011 [pristupljeno 13.06.2021.];23(1):327-347. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/74752
IEEE
D. Petrović, "Analiza političkih aspekata studentske blokade Filozofskoga fakulteta u Zagrebu: metoda i strategija studentske blokade", Studia ethnologica Croatica, vol.23, br. 1, str. 327-347, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/74752. [Citirano: 13.06.2021.]

Sažetak
Autor analizira metodu i strategiju studentske blokade redovitog izvođenja nastave na Filozofskom fakultetu u Zagrebu 2009. godine. U članku posebnu pozornost posvećuje onim aspektima strateško-metodološkog oblika akcije koji su blokadi priskrbili mobilizatorski potencijal te mogućnost politizacije. Koristeći neke elemente lacanovske psihoanalitičke teorije te teoriju hegemonije Laclau i Mouffe nastoji pokazati kako je izražajni oblik studentskog zahtjeva odigrao ključnu ulogu u politizaciji zahtjeva. Članak na kraju pokazuje političke dosege akcije te što se pod pojmom politizacije ovdje misli.

Ključne riječi
riječi: izražajni oblik; prošivni bod; prazan označitelj; lebdeći označitelj; politizacija

Hrčak ID: 74752

URI
https://hrcak.srce.hr/74752

[engleski]

Posjeta: 1.114 *