hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

Specifičnosti operativnog kontrolinga u hotelijerstvu

Aleksandra Krajnović   ORCID icon orcid.org/0000-0003-0553-2690 ; Odjel za ekonomiju Sveučilišta u Zadru
Dijana Čičin-Šain ; Odjel za ekonomiju Sveučilišta u Zadru
Denis Prevolšek ; Valamar d.o.o.

Puni tekst: hrvatski, pdf (404 KB) str. 26-34 preuzimanja: 4.519* citiraj
APA 6th Edition
Krajnović, A., Čičin-Šain, D. i Prevolšek, D. (2011). Specifičnosti operativnog kontrolinga u hotelijerstvu. Oeconomica Jadertina, 1 (2), 26-34. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/75177
MLA 8th Edition
Krajnović, Aleksandra, et al. "Specifičnosti operativnog kontrolinga u hotelijerstvu." Oeconomica Jadertina, vol. 1, br. 2, 2011, str. 26-34. https://hrcak.srce.hr/75177. Citirano 01.06.2020.
Chicago 17th Edition
Krajnović, Aleksandra, Dijana Čičin-Šain i Denis Prevolšek. "Specifičnosti operativnog kontrolinga u hotelijerstvu." Oeconomica Jadertina 1, br. 2 (2011): 26-34. https://hrcak.srce.hr/75177
Harvard
Krajnović, A., Čičin-Šain, D., i Prevolšek, D. (2011). 'Specifičnosti operativnog kontrolinga u hotelijerstvu', Oeconomica Jadertina, 1(2), str. 26-34. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/75177 (Datum pristupa: 01.06.2020.)
Vancouver
Krajnović A, Čičin-Šain D, Prevolšek D. Specifičnosti operativnog kontrolinga u hotelijerstvu. Oeconomica Jadertina [Internet]. 2011 [pristupljeno 01.06.2020.];1(2):26-34. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/75177
IEEE
A. Krajnović, D. Čičin-Šain i D. Prevolšek, "Specifičnosti operativnog kontrolinga u hotelijerstvu", Oeconomica Jadertina, vol.1, br. 2, str. 26-34, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/75177. [Citirano: 01.06.2020.]

Sažetak
U ovom radu istražuje se operativni aspekt kontrolinga u hotelskim poduzećima. Poseban se naglasak daje na menadžerska izvješća, temeljem kojih menadžer donosi operativne odluke. Na primjeru jedne hotelske kompanije iz hrvatske gospodarske prakse (naziv kompanije je izmijenjen radi zaštite privatnosti podataka), u radu se daje prikaz triju vrsta menadžerskih izvješća – dnevnog, tjednog i mjesečnog, kako bi se na primjeru jednog hotela moglo ustvrditi na koji način hotelski menadžer odlučuje u svom radu, odnosno koji su to ključni podaci koje hotelski menadžer koristi u praksi. U radu je dan prikaz izvješća na primjeru hotela jedne hotelske kompanije, koji je zanimljiv i s tog aspekta što se ovdje jasno razgraničava operativni i strateški kontroling, ali i naglašava njihov međuutjecaj i međusobna veza, koji je omogućen upravo (i) zahvaljujući sustavu kontrolinga.Rad predstavlja svojevrstan prikaz jednog mogućeg modela operativnog upravljanja u hotelijerstvu. U radu se želi ispitati i koja su to menadžerska izvješća - koja hotelski menadžeri crpe iz sustava kontrolinga – ključna za menadžere hotela i na koji način oni njima služe u donošenju poslovnih odluka.U radu se, nadalje, daju i smjernice na koji je način moguće povećati "iskoristivost podataka" u operativnom kontrolingu u hotelijerstvu, ali i uočiti koji su podaci iz menadžerskih izvješća u suvremenim uvjetima ključni za donošenje operativnih odluka u hotelskom menadžmentu.

Ključne riječi
suvremeni kontroling; operativni kontroling u hotelijerstvu; operativni menadžment u velikim hotelskim kompanijama; izazovi suvremenog hotelskog menadžmenta

Hrčak ID: 75177

URI
https://hrcak.srce.hr/75177

Posjeta: 5.236 *