Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Dosezi elektroničke trgovine u Hrvatskoj i svijetu

Roko Babić ; Odjel za ekonomiju Sveučilišta u Zadru
Aleksandra Krajnović orcid id orcid.org/0000-0003-0553-2690 ; Odjel za ekonomiju Sveučilišta u Zadru
Anita Radman Peša orcid id orcid.org/0000-0003-3767-0676 ; Odjel za ekonomiju Sveučilišta u Zadru


Puni tekst: hrvatski pdf 964 Kb

str. 48-68

preuzimanja: 16.716

citiraj


Sažetak

U radu se istražuje uloga i utjecaj elektroničke trgovine u procesu kupnje, prodaje ili razmjene proizvoda, usluga ili informacija. Trgovina putem Interneta se smatra najprofitabilnijim oblikom trgovine zbog jednostavnosti i niskih troškova i kao takva će postajati sve značajnijom i unosnijom komponentom cjelokupne trgovine. Istraživački je rad u ovom članku fokusiran na sam pojam e-trgovine, njen pristup suvremenom marketingu, njezina obilježja i razvitak u svijetu, te na dosege primjene elektroničke trgovine u Hrvatskoj. Poseban osvrt u ovom radu daje se na razvoj e-trgovine u Hrvatskoj koji polako, ali sigurno, uzima maha, jer je prisutnost na Internetu imperativ u današnjem poslovanju. U Hrvatskoj se još uvijek na Internetu nudi tek mali dio proizvoda i usluga što može biti velika prednost i poslovna prilika za sve one koji žele proširiti svoje poslovanje i na on-line trgovinu. Rast hrvatskoga gospodarstva zasnivao se dosad u najvećoj mjeri na tradicionalnoj, "staroj" ekonomiji, dok nove tehnologije nisu dublje prodrle u državnu upravu i u realni sektor gospodarstva. Cilj rada je upozoriti na važnost trgovine putem Interneta, koja je na putu da postane primarni oblik poslovanja, kako u svijetu tako i u Hrvatskoj.

Ključne riječi

razvoj proizvoda; razvoj usluga; elektronička trgovina; e-marketing

Hrčak ID:

75179

URI

https://hrcak.srce.hr/75179

Datum izdavanja:

22.12.2011.

Posjeta: 22.389 *