APA 6th Edition Andrijanić, I. (2011). Usporednice antičke tradicije filozofskih komentara i indijske vedāntske filozofije. Filozofska istraživanja, 31 (3), 575-586. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/75355
MLA 8th Edition Andrijanić, Ivan. "Usporednice antičke tradicije filozofskih komentara i indijske vedāntske filozofije." Filozofska istraživanja, vol. 31, br. 3, 2011, str. 575-586. https://hrcak.srce.hr/75355. Citirano 17.01.2021.
Chicago 17th Edition Andrijanić, Ivan. "Usporednice antičke tradicije filozofskih komentara i indijske vedāntske filozofije." Filozofska istraživanja 31, br. 3 (2011): 575-586. https://hrcak.srce.hr/75355
Harvard Andrijanić, I. (2011). 'Usporednice antičke tradicije filozofskih komentara i indijske vedāntske filozofije', Filozofska istraživanja, 31(3), str. 575-586. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/75355 (Datum pristupa: 17.01.2021.)
Vancouver Andrijanić I. Usporednice antičke tradicije filozofskih komentara i indijske vedāntske filozofije. Filozofska istraživanja [Internet]. 2011 [pristupljeno 17.01.2021.];31(3):575-586. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/75355
IEEE I. Andrijanić, "Usporednice antičke tradicije filozofskih komentara i indijske vedāntske filozofije", Filozofska istraživanja, vol.31, br. 3, str. 575-586, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/75355. [Citirano: 17.01.2021.]
Sažetak Ovaj članak istražuje neke usporednice novoplatonističke tradicije filozofskih komentara uz Platōna i Aristotela. Uz to istražuje egzegetske metode usuglašivanja tih dvaju velikih antičkih mislilaca. Ako prihvatimo Sorabjijevu tvrdnju da je cilj novoplatonističkoga usuglašivanja obrana poganskih filozofa od kritike kršćanskih mislilaca možemo vidjeti jasnu usporednicu s vedāntom koja je branila koherenciju svetoga upanišadskog kanona od buddhističke kritike. Ovaj se članak usredotočuje na novoplatonističkoga komentatora Amonija koji je pokušao usuglasiti Aristotelov nauk o Nepokrenutom pokretaču s Platonovim naukom o Demijurgu i Ideji dobra. S druge strane u Indiji možemo vidjeti sličan pokušaj usuglašivanja različitih upanišadskih učenja o najvišem biću.