hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Masovni mediji i semiotika popularne kulture

Danijel Labaš   ORCID icon orcid.org/0000-0002-2339-6277 ; Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Maja Mihovilović ; Visoka škola za odnose s javnošću i studij medija Kairos, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (475 KB) str. 95-121 preuzimanja: 7.055* citiraj
APA 6th Edition
Labaš, D. i Mihovilović, M. (2011). Masovni mediji i semiotika popularne kulture. Kroatologija, 2 (1), 95-121. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/75496
MLA 8th Edition
Labaš, Danijel i Maja Mihovilović. "Masovni mediji i semiotika popularne kulture." Kroatologija, vol. 2, br. 1, 2011, str. 95-121. https://hrcak.srce.hr/75496. Citirano 03.12.2021.
Chicago 17th Edition
Labaš, Danijel i Maja Mihovilović. "Masovni mediji i semiotika popularne kulture." Kroatologija 2, br. 1 (2011): 95-121. https://hrcak.srce.hr/75496
Harvard
Labaš, D., i Mihovilović, M. (2011). 'Masovni mediji i semiotika popularne kulture', Kroatologija, 2(1), str. 95-121. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/75496 (Datum pristupa: 03.12.2021.)
Vancouver
Labaš D, Mihovilović M. Masovni mediji i semiotika popularne kulture. Kroatologija [Internet]. 2011 [pristupljeno 03.12.2021.];2(1):95-121. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/75496
IEEE
D. Labaš i M. Mihovilović, "Masovni mediji i semiotika popularne kulture", Kroatologija, vol.2, br. 1, str. 95-121, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/75496. [Citirano: 03.12.2021.]
Puni tekst: engleski, pdf (205 KB) str. 122-122 preuzimanja: 762* citiraj
APA 6th Edition
Labaš, D. i Mihovilović, M. (2011). Mass Media and the Semiotics of Popular Culture. Kroatologija, 2 (1), 122-122. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/75496
MLA 8th Edition
Labaš, Danijel i Maja Mihovilović. "Mass Media and the Semiotics of Popular Culture." Kroatologija, vol. 2, br. 1, 2011, str. 122-122. https://hrcak.srce.hr/75496. Citirano 03.12.2021.
Chicago 17th Edition
Labaš, Danijel i Maja Mihovilović. "Mass Media and the Semiotics of Popular Culture." Kroatologija 2, br. 1 (2011): 122-122. https://hrcak.srce.hr/75496
Harvard
Labaš, D., i Mihovilović, M. (2011). 'Mass Media and the Semiotics of Popular Culture', Kroatologija, 2(1), str. 122-122. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/75496 (Datum pristupa: 03.12.2021.)
Vancouver
Labaš D, Mihovilović M. Mass Media and the Semiotics of Popular Culture. Kroatologija [Internet]. 2011 [pristupljeno 03.12.2021.];2(1):122-122. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/75496
IEEE
D. Labaš i M. Mihovilović, "Mass Media and the Semiotics of Popular Culture", Kroatologija, vol.2, br. 1, str. 122-122, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/75496. [Citirano: 03.12.2021.]

Sažetak
U radu se nastoje definirati i opisati glavna obilježja popularne kulture u zapadnom društvu te njihova povezanost s masovnim medijima. S obzirom na to da postojanje i širenje suvremene popularne kulture implicira uporabu masovnih medija, nastoji se dati uvid u način na koji se obilježja popularne kulture oblikuju
kao medijski sadržaj. Rad je pisan sa stajališta središnje pozicije u teorijama popularne kulture koja uvažava cjelokupnost njezinih izričaja – i onih koji zadovoljavaju niske ljudske nagone, i onih koji pružaju visoko estetsko iskustvo, i medijskoga spektakla, i istinskih umjetničkih ostvarenja. U radu se zastupa ideja društva koje je istodobni potrošač i proizvođač popularne kulture, što ne isključuje postojanje kapitalističke kulturne produkcije. Također se nastoji odgovoriti na pitanje zašto je popularno uopće popularno te zaključke potkrijepiti primjerima nekih od izričaja popularne kulture – televizije, filma, glazbe i jezika.

Ključne riječi
masovni mediji; popularna kultura; semiotika

Hrčak ID: 75496

URI
https://hrcak.srce.hr/75496

[engleski]

Posjeta: 11.785 *