Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Vizualni identitet sporta i sportaša u suvremenim hrvatskim medijima masovne komunikacije - prilozi za ikonološku interpretaciju

Vladimir Rismondo orcid id orcid.org/0009-0004-6039-2322 ; Odjel za kulturologiju Sveučilišta J. J. Strosmayera u Osijeku, Osijek, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 366 Kb

preuzimanja: 700

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 251 Kb

str. 164-164

preuzimanja: 284

citiraj


Sažetak

Istražuje se pojam sport te se uspostavljaju parametri za razumijevanje suvremenoga
vizualnoga identiteta sporta i sportaša. Taj se identitet stvara posredovanjem
suvremenih medija masovne komunikacije koji – prema autorovoj
radnoj hipotezi te istraživanju provedenom u razdoblju 2006–2009. godine
– djeluju na osnovi simboličkih modela koji su uspostavljeni još u razdoblju
stilske formacije romantizma.

Ključne riječi

atlet; sportaš; medij; masovna komunikacija; modernost; romantizam; genij

Hrčak ID:

75500

URI

https://hrcak.srce.hr/75500

Datum izdavanja:

30.11.2011.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.920 *