hrcak mascot   Srce   HID

Ostalo

EVALUACIJA NASTAVNOG PLANA I PROGRAMA PROGRAMSKOG INŽENJERSTVA NA TURSKIM SVEUČILIŠTIMA S OBZIROM NA IEEE/ACM SMJERNICE

Alok Mishra ; Atilim UniversityUniversitas 21 Global Singapore
Ali Yazici ; Atilim University, Ankara - Turkey

Puni tekst: hrvatski, pdf (293 KB) str. 188-219 preuzimanja: 220* citiraj
APA 6th Edition
Mishra, A. i Yazici, A. (2011). EVALUACIJA NASTAVNOG PLANA I PROGRAMA PROGRAMSKOG INŽENJERSTVA NA TURSKIM SVEUČILIŠTIMA S OBZIROM NA IEEE/ACM SMJERNICE. Croatian Journal of Education, 13 (1), 188-219. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/72403
MLA 8th Edition
Mishra, Alok i Ali Yazici. "EVALUACIJA NASTAVNOG PLANA I PROGRAMA PROGRAMSKOG INŽENJERSTVA NA TURSKIM SVEUČILIŠTIMA S OBZIROM NA IEEE/ACM SMJERNICE." Croatian Journal of Education, vol. 13, br. 1, 2011, str. 188-219. https://hrcak.srce.hr/72403. Citirano 31.10.2020.
Chicago 17th Edition
Mishra, Alok i Ali Yazici. "EVALUACIJA NASTAVNOG PLANA I PROGRAMA PROGRAMSKOG INŽENJERSTVA NA TURSKIM SVEUČILIŠTIMA S OBZIROM NA IEEE/ACM SMJERNICE." Croatian Journal of Education 13, br. 1 (2011): 188-219. https://hrcak.srce.hr/72403
Harvard
Mishra, A., i Yazici, A. (2011). 'EVALUACIJA NASTAVNOG PLANA I PROGRAMA PROGRAMSKOG INŽENJERSTVA NA TURSKIM SVEUČILIŠTIMA S OBZIROM NA IEEE/ACM SMJERNICE', Croatian Journal of Education, 13(1), str. 188-219. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/72403 (Datum pristupa: 31.10.2020.)
Vancouver
Mishra A, Yazici A. EVALUACIJA NASTAVNOG PLANA I PROGRAMA PROGRAMSKOG INŽENJERSTVA NA TURSKIM SVEUČILIŠTIMA S OBZIROM NA IEEE/ACM SMJERNICE. Croatian Journal of Education [Internet]. 2011 [pristupljeno 31.10.2020.];13(1):188-219. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/72403
IEEE
A. Mishra i A. Yazici, "EVALUACIJA NASTAVNOG PLANA I PROGRAMA PROGRAMSKOG INŽENJERSTVA NA TURSKIM SVEUČILIŠTIMA S OBZIROM NA IEEE/ACM SMJERNICE", Croatian Journal of Education, vol.13, br. 1, str. 188-219, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/72403. [Citirano: 31.10.2020.]
Puni tekst: engleski, pdf (293 KB) str. 188-219 preuzimanja: 293* citiraj
APA 6th Edition
Mishra, A. i Yazici, A. (2011). AN ASSESSMENT OF THE SOFTWARE ENGINEERING CURRICULUM IN TURKISH UNIVERSITIES : IEEE/ACM GUIDELINES PERSPECTIVE. Croatian Journal of Education, 13 (1), 188-219. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/72403
MLA 8th Edition
Mishra, Alok i Ali Yazici. "AN ASSESSMENT OF THE SOFTWARE ENGINEERING CURRICULUM IN TURKISH UNIVERSITIES : IEEE/ACM GUIDELINES PERSPECTIVE." Croatian Journal of Education, vol. 13, br. 1, 2011, str. 188-219. https://hrcak.srce.hr/72403. Citirano 31.10.2020.
Chicago 17th Edition
Mishra, Alok i Ali Yazici. "AN ASSESSMENT OF THE SOFTWARE ENGINEERING CURRICULUM IN TURKISH UNIVERSITIES : IEEE/ACM GUIDELINES PERSPECTIVE." Croatian Journal of Education 13, br. 1 (2011): 188-219. https://hrcak.srce.hr/72403
Harvard
Mishra, A., i Yazici, A. (2011). 'AN ASSESSMENT OF THE SOFTWARE ENGINEERING CURRICULUM IN TURKISH UNIVERSITIES : IEEE/ACM GUIDELINES PERSPECTIVE', Croatian Journal of Education, 13(1), str. 188-219. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/72403 (Datum pristupa: 31.10.2020.)
Vancouver
Mishra A, Yazici A. AN ASSESSMENT OF THE SOFTWARE ENGINEERING CURRICULUM IN TURKISH UNIVERSITIES : IEEE/ACM GUIDELINES PERSPECTIVE. Croatian Journal of Education [Internet]. 2011 [pristupljeno 31.10.2020.];13(1):188-219. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/72403
IEEE
A. Mishra i A. Yazici, "AN ASSESSMENT OF THE SOFTWARE ENGINEERING CURRICULUM IN TURKISH UNIVERSITIES : IEEE/ACM GUIDELINES PERSPECTIVE", Croatian Journal of Education, vol.13, br. 1, str. 188-219, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/72403. [Citirano: 31.10.2020.]

Sažetak
Obrazovanje programskih inženjera (PI) razvija se kao samostalna i zrela znanstvena disciplina. Sukladno tome, provode se različita istraživanja u cilju određivanja smjernica za izradu nastavnih planova i programa za obrazovanje PI. Ovaj rad predstavlja razvoj obrazovanja programskih inženjera u Turskoj, trenutnu situaciju u obrazovanju PI na različitim sveučilištima, kao i značenje tehnoloških parkova za njihovo obrazovanje. Cilj ovoga rada je dati evaluaciju nastavnoga plana i programa za Programsko inženjerstvo na turskim sveučilištima s obzirom na IEEE/ACM smjernice navedene u dokumentu SEEK (2004). Ova će studija pružiti smjernice sveučilištima prilikom provođenja programa PI na dodiplomskoj razini kako bi se uskladio plan i program kolegija s IEEE/ACM smjernicama (SEEK, 2004).

Ključne riječi
Curriculum; Software Engineering Education; Software Engineering; Software Industry; Turkey

Hrčak ID: 72403

URI
https://hrcak.srce.hr/72403

[engleski]

Posjeta: 851 *