BOGATE MEDIJSKE PREZENTACIJE U KOMBINIRANOM UČENJU
Branko Kaučič
; Pedagoški fakultet, Sveučilište u Ljubljani, Ljubljana, Slovenija
Maja Ramšak
; Pedagoški fakultet, Sveučilište u Ljubljani, Ljubljana, Slovenija
Marjan Krašna
; Filozofski fakultet, Sveučilište u Mariboru, Maribor, Slovenija
APA 6th Edition Kaučič, B., Ramšak, M. i Krašna, M. (2011). RICH MEDIA PRESENTATIONS IN BLENDED LEARNING. Informatologia, 44 (4), 287-295. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/76104
MLA 8th Edition Kaučič, Branko, et al. "RICH MEDIA PRESENTATIONS IN BLENDED LEARNING." Informatologia, vol. 44, br. 4, 2011, str. 287-295. https://hrcak.srce.hr/76104. Citirano 19.04.2021.
Chicago 17th Edition Kaučič, Branko, Maja Ramšak i Marjan Krašna. "RICH MEDIA PRESENTATIONS IN BLENDED LEARNING." Informatologia 44, br. 4 (2011): 287-295. https://hrcak.srce.hr/76104
Harvard Kaučič, B., Ramšak, M., i Krašna, M. (2011). 'RICH MEDIA PRESENTATIONS IN BLENDED LEARNING', Informatologia, 44(4), str. 287-295. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/76104 (Datum pristupa: 19.04.2021.)
Vancouver Kaučič B, Ramšak M, Krašna M. RICH MEDIA PRESENTATIONS IN BLENDED LEARNING. Informatologia [Internet]. 2011 [pristupljeno 19.04.2021.];44(4):287-295. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/76104
IEEE B. Kaučič, M. Ramšak i M. Krašna, "RICH MEDIA PRESENTATIONS IN BLENDED LEARNING", Informatologia, vol.44, br. 4, str. 287-295, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/76104. [Citirano: 19.04.2021.]
Sažetak Sa napretkom u ICT-u, uključenost nastavnika i učenika u nastavi i učenju značajno se promijenila. Tradicionalno učenje postalo je isprepleteno s multimedijski utemeljenim sistemima za e-učenje koji se na kraju pružaju izvan učionice u svijet e-učenja. Nedavno, tradicionalne licem-u-lice učenje u učionici i e-učenje spojilo se u kombinirano učenje. Najvažnije prednosti kombiniranog učenja su: učenici mogu upravljati svojim vremenom učenja, oni mogu odabrati način isporuke sadržaja učenja i poboljšati interakciju učenja. Sinkrone i asinkrone komunikacije i nastavniku i učeniku usmjeren pristup se kombiniraju kako bi se povećala učinkovitost učenja. Jedan od važnih faktora za uspješno kombinirano učenja je učinkovit materijal za e-učenje. Njegova učinkovitost dalje ovisi i od vrste materijala i sposobnosti softvera za izradu e-learning materijala. U radu predstavljamo pristup kombiniranog učenja koji se u posljednje tri godine na kolegiju Softver, te istraživanja koja vršimo o korištenju bogatih medijskih prezentacija pripremljenih uz Microsoft i Producent AuthorPoint koji su posebno pogodna za kombinirano učenje.