APA 6th Edition Blahútová, D., Macko, J. i Stollárová, N. (2011). MULTIMEDIA ELEMENTS IN BIOLOGY AND CHEMISTRY EDUCATION. Informatologia, 44 (4), 353-354. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/76111
MLA 8th Edition Blahútová, Dana, et al. "MULTIMEDIA ELEMENTS IN BIOLOGY AND CHEMISTRY EDUCATION." Informatologia, vol. 44, br. 4, 2011, str. 353-354. https://hrcak.srce.hr/76111. Citirano 28.02.2021.
Chicago 17th Edition Blahútová, Dana, Jozef Macko i Nadežda Stollárová. "MULTIMEDIA ELEMENTS IN BIOLOGY AND CHEMISTRY EDUCATION." Informatologia 44, br. 4 (2011): 353-354. https://hrcak.srce.hr/76111
Harvard Blahútová, D., Macko, J., i Stollárová, N. (2011). 'MULTIMEDIA ELEMENTS IN BIOLOGY AND CHEMISTRY EDUCATION', Informatologia, 44(4), str. 353-354. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/76111 (Datum pristupa: 28.02.2021.)
Vancouver Blahútová D, Macko J, Stollárová N. MULTIMEDIA ELEMENTS IN BIOLOGY AND CHEMISTRY EDUCATION. Informatologia [Internet]. 2011 [pristupljeno 28.02.2021.];44(4):353-354. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/76111
IEEE D. Blahútová, J. Macko i N. Stollárová, "MULTIMEDIA ELEMENTS IN BIOLOGY AND CHEMISTRY EDUCATION", Informatologia, vol.44, br. 4, str. 353-354, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/76111. [Citirano: 28.02.2021.]
Sažetak Multimedijalni obrazovni sustavi stvaraju nove mogućnosti za pristup određenim informacijama. Za komunikaciju s korisnicima ti sustavi koriste tekst, video za projekcije pravih eksperimenata, animacije za prikaz nekih procesa ili zvuk. Osim toga, ovi atributi su povezani interaktivnima linijama, što znači da je ovaj tip multimedijskog obrazovnog sustava prilagođen individualnim zahtjevima. Računalo može biti prisutno u svim predmetima obrazovnog procesa, kao i u svim fazama nastavnog procesa (npr. motivacija, objašnjavanje, ponavljanje pronalazaka i zaključci). Rad s računalom će tijekom školskih lekcija učenicima biti zanimljiv, privlačan i atraktivan, a osobito će se istaknuti oni koji u klasičnom obrazovanju nikada ne bi pokazali svoj talent.