Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

INOVACIJA U RAZVOJU ATRAKCUA: POLKE DOŽIVLJAJA

Stephen R. C. Wanhill ; Keminy Business School. University of Limerick, Limerick, Ireland


Puni tekst: hrvatski pdf 12.185 Kb

str. 7-44

preuzimanja: 462

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 12.185 Kb

str. 7-44

preuzimanja: 473

citiraj


Sažetak

Atrakcije za posjetitelje su vrlo raznolike i postoje beskonačne varijacije na temu koncepla proizvoda. Medutim, potonje je u trajnoj vezi s procjenom tržišnog potencijala i obratno.
Dok postoji jasna potraznja za zabavnim atrakcijama, njen je uspjeh vezan uz kreativnost dizajna i njegovu privlačnost, to jest uz slikobraz (imagescape). Lokacija je također u vezi s procjenom tržišta i slikobrazom; atrakcije kultume baštine imaju malo izbora u odnosu na lokaciju, dok umjetno stvorena zabava može biti locirana na svakom mjestu gdje se posjetiteljski potencijal može maksimaino iskoristiti. Uspješna inovacija u razvoju atrakcije jest stvoriti siikobraz koji nudi jake asocijacije, u skladu sa ukusom i modom, a dovoljno je prilagodljiv da potakne posjetitelje na ponovni posjet. Poslovna okolina može značajno doprinijeti inovaciji atrakcije, bilo da se radi o projektu oživljavanja prostora u javnom sektoru. dijelu industrijskog projekta ili projektu koji je nametniilo tržište, što onda utječe na
kriterij uspjeha.

Ključne riječi

atrakcije; inovacija; slikobraz (imagescape); poslovno okruženje

Hrčak ID:

76233

URI

https://hrcak.srce.hr/76233

Datum izdavanja:

1.6.2009.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.807 *