Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

ISTRAŽIVANJE O INTERKULTURALNIM KOMPETENCIJAMA TURISTIČKIH VODIČA U VELIKOJ BRITANUI

Rong Huang ; Plymouth Business School, University of Plymouth, UK
Wenjun Wang ; Institute of Tourism Management, Tianjin University of Commerce, Tianjin, China


Puni tekst: hrvatski pdf 1.555 Kb

str. 126-149

preuzimanja: 470

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 1.555 Kb

str. 126-149

preuzimanja: 560

citiraj


Sažetak

Ovaj rad istražuje važnost interkulturalne kompetencije turističkih vodiča u Velikoj Britaniji na način kako ih doživljavaju turisti iz Kine; rad također procjenjuje koliko kvalitetno turistički vodiči obavljanju svoj posao. Šangaj, Peking i Gvangzu su zemljopisno glavni emitivni centri kineskih turista; istraživanje putem anketnih upitnika u međunarodnim zračnim lukama spomenuta tri grada rezultiralo je sa 462 uporabljiva upitnika. Zaključak daje uvid u obuku koja je potrebna tudstičkim vodičima te daje preporuke za moguće poboljšanje turističkih iskustava rastućeg broja kineskih turista na organiziranim turističkim turama.

Ključne riječi

turistički vodiči; interkulturalna kompetencija; kineski turisti; analiza važnosti i performanse

Hrčak ID:

76325

URI

https://hrcak.srce.hr/76325

Datum izdavanja:

1.12.2007.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.008 *