Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

STAVOVI I MIŠLJENJA STUDENATA BIOLOGIJE O PRIMJENI PROGRAMIRANE NASTAVE U REALIZACIJI FIZIOLOŠKIH PROGRAMSKIH SADRŽAJA

Dragan Djuric ; High school "Branislav Petronijevic" Ub
Jelena Stanisavljevic ; University of Belgrade, Faculty of Biology


Puni tekst: engleski pdf 180 Kb

str. 108-123

preuzimanja: 326

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 180 Kb

str. 108-123

preuzimanja: 429

citiraj


Sažetak

U ovom radu analizira se primjena programirane nastave biologije na razvoj motivacijskih procesa kod studenata u području fizioloških programskih sadržaja nastavnog predmeta Anatomija i fiziologija čovjeka. Uzorak istraživanja činilo je 60 studenata diplomskih akademskih studija, koji su bili grupirani u jednu eksperimentalnu i jednu kontrolnu skupinu. Eksperimentalna skupina je realizirala fiziološke nastavne sadržaje (Nastavno oblaspodručje: Živčani sustav) primjenom programirane nastave, koja je izvođena uz pomoć kompjutora i programiranih materijala, koji su sadržavali i izradu mapa pojmova. Kontrolna skupina je iste sadržaje realizirala klasičnom predavačkom nastavom. Nakon ovakve obrade nastavnog gradiva provedena je anketa za studente eksperimentalne skupine. Rezultati ankete pokazuju veliku zainteresiranost studenata za programirani model nastave i ističu iznimnu motiviranost za usvajanje fizioloških programskih sadržaja primjenom ovog didaktičkog modela.

Ključne riječi

fiziološki programski sadržaji; mape pojmova; motivacija učenika; programirana nastava

Hrčak ID:

76343

URI

https://hrcak.srce.hr/76343

Datum izdavanja:

23.11.2011.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.686 *