ŠTO JE ZAJEDNIČKO JOHNU BULLU I IVANU HORVATU – POUČAVANJE KLIŠEJA U NASTAVI ENGLESKOG JEZIKA
Ksenija Benčina
; Učiteljski fakultet, Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku, Hrvatska
Mirna Kurtović
; II. gimnazija, Osijek, Hrvatska
Lorna Dubac Nemet
; Medicinski fakultet, Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku, Hrvatska
APA 6th Edition Benčina, K., Kurtović, M. i Dubac Nemet, L. (2011). ŠTO JE ZAJEDNIČKO JOHNU BULLU I IVANU HORVATU – POUČAVANJE KLIŠEJA U NASTAVI ENGLESKOG JEZIKA. Život i škola, LVII (26), 190-198. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/77344
MLA 8th Edition Benčina, Ksenija, et al. "ŠTO JE ZAJEDNIČKO JOHNU BULLU I IVANU HORVATU – POUČAVANJE KLIŠEJA U NASTAVI ENGLESKOG JEZIKA." Život i škola, vol. LVII, br. 26, 2011, str. 190-198. https://hrcak.srce.hr/77344. Citirano 12.04.2021.
Chicago 17th Edition Benčina, Ksenija, Mirna Kurtović i Lorna Dubac Nemet. "ŠTO JE ZAJEDNIČKO JOHNU BULLU I IVANU HORVATU – POUČAVANJE KLIŠEJA U NASTAVI ENGLESKOG JEZIKA." Život i škola LVII, br. 26 (2011): 190-198. https://hrcak.srce.hr/77344
Harvard Benčina, K., Kurtović, M., i Dubac Nemet, L. (2011). 'ŠTO JE ZAJEDNIČKO JOHNU BULLU I IVANU HORVATU – POUČAVANJE KLIŠEJA U NASTAVI ENGLESKOG JEZIKA', Život i škola, LVII(26), str. 190-198. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/77344 (Datum pristupa: 12.04.2021.)
Vancouver Benčina K, Kurtović M, Dubac Nemet L. ŠTO JE ZAJEDNIČKO JOHNU BULLU I IVANU HORVATU – POUČAVANJE KLIŠEJA U NASTAVI ENGLESKOG JEZIKA. Život i škola [Internet]. 2011 [pristupljeno 12.04.2021.];LVII(26):190-198. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/77344
IEEE K. Benčina, M. Kurtović i L. Dubac Nemet, "ŠTO JE ZAJEDNIČKO JOHNU BULLU I IVANU HORVATU – POUČAVANJE KLIŠEJA U NASTAVI ENGLESKOG JEZIKA", Život i škola, vol.LVII, br. 26, str. 190-198, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/77344. [Citirano: 12.04.2021.]
Sažetak Rad se bavi značajem i korisnošću poučavanja klišeja u engleskome kao stranome
jeziku. U radu su prikazane aktivnosti za uvođenje i poučavanje klišeja u nastavi Engleskoga
jezika s učenicima na višem i srednjem stupnju. Klišeji odabrani za aktivnosti podijeljeni su u
dvije skupine: klišeji s vlastitim imenicama i razgovorni klišeji.