APA 6th Edition Kenđelić, S. (2011). ISKAZ VIZIJE I MISIJE ŠKOLE. Život i škola, LVII (26), 199-204. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/77345
MLA 8th Edition Kenđelić, Slavko. "ISKAZ VIZIJE I MISIJE ŠKOLE." Život i škola, vol. LVII, br. 26, 2011, str. 199-204. https://hrcak.srce.hr/77345. Citirano 16.04.2021.
Chicago 17th Edition Kenđelić, Slavko. "ISKAZ VIZIJE I MISIJE ŠKOLE." Život i škola LVII, br. 26 (2011): 199-204. https://hrcak.srce.hr/77345
Harvard Kenđelić, S. (2011). 'ISKAZ VIZIJE I MISIJE ŠKOLE', Život i škola, LVII(26), str. 199-204. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/77345 (Datum pristupa: 16.04.2021.)
Vancouver Kenđelić S. ISKAZ VIZIJE I MISIJE ŠKOLE. Život i škola [Internet]. 2011 [pristupljeno 16.04.2021.];LVII(26):199-204. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/77345
IEEE S. Kenđelić, "ISKAZ VIZIJE I MISIJE ŠKOLE", Život i škola, vol.LVII, br. 26, str. 199-204, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/77345. [Citirano: 16.04.2021.]
Sažetak U članku se govori o promjenama koje se događaju u školstvu Republike Hrvatske,
a koje iziskuju promjene u organizaciji rada svake škole. Veća autonomija koja se nudi
školama podrazumijeva i veću odgovornost škola i samih njihovih zaposlenika. U krčenju
novih puteva i stvaranju prepoznatljivosti škole nužno je najprije definirati strateški cilj
kojemu škola stremi, a to se iskazuje vizijom škole. Temeljom definirane i iskazane vizije
treba definirati ciljeve niže razine, a to je misija, tj. poslanje škole, odnosno ono što ona radi i
želi raditi za druge, za svoje učenike, roditelje i cijelu lokalnu zajednicu. Bez preciznog
određenja tih ciljeva čini se da su svi putevi dobri i da vode nekom cilju, no samo precizno
određen cilj sugerira i jasno određene puteve, načine i metode kojima se do njega stiže.