Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

MODEL POVJERENJA U E-TRANSAKCIJE

Almir Peštek
Emina Resić
Maja Nožica


Puni tekst: engleski pdf 320 Kb

str. 131-146

preuzimanja: 1.313

citiraj


Sažetak

Trend razvoja e-trgovine osim značajnih koristi kreira i dosta izazova u smislu razvoja povjerenja između kompanije i potrošača. Nedostatak povjerenja vodi ka neobavljanju e-transakcija. Cilj ovog rada jeste identifikacija i objašnjenje najvažnijih faktora modela koji utiču na povećanje povjerenja korisnika u e-transakcije. Osim analize dostupnih radova iz ove oblasti provedeno je i terensko istraživanje na uzorku od 512 ispitanika uz pomoć online ankete. Nalazi istraživanja potvrđuju da su osnovni faktori modela online povjerenja: upotrebljivost web stranice, privatnost, sigurnost, očekivane performanse proizvoda, lojalnost i elektronsko upravljanje odnosom s klijentima (e-CRM).

Ključne riječi

e-transakcije; e-trgovina; povjerenje

Hrčak ID:

77590

URI

https://hrcak.srce.hr/77590

Datum izdavanja:

1.9.2011.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.647 *