Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

PROMIŠLJANJE O KORPORATIVNOJ DRUŠTVENOJ ODGOVORNOSTI U SLOVENIJI: EMPIRIJSKI DOKAZI

Judita Peterlin
Vlado Dimovski
Miha Uhan
Sandra Penger


Puni tekst: engleski pdf 903 Kb

str. 125-141

preuzimanja: 1.108

citiraj


Sažetak

Rad identificira pozitivne i obrazovne efekte na implementaciju korporativne društvene odgovornosti (CSR) kroz project “Re.think”, kao rezultata suradnje između slovenske akademske institucije, Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Ljubljani i međunarodne kompanije mobilne komunikacije Si.mobil. CSR je dobio na značaju kroz posljednje desetljeće kako unutar akademske zajednice tako i među stručnjacima poslovnog okruženja. Ovaj rad pruža prikladnu kombinaciju značajnih faktora, metoda i tehnika za jačanje svijesti o CSR-u. Korištene su kvalitativne i kvantitativne metode u triangulaciji rezultata istraživanja Faktorskom analizom glavne osi i tehnikama višestruke regresije interpretirano je sedam identificiranih faktora kao grupe indikatora koji potiču razvoj CSR-a u Sloveniji. Rezultati ukazuju da implementacija CSR aktivnosti pojačava kreiranje imidža društveno odgovorne organizacije.

Ključne riječi

korporativna društvena odgovornost; model poslovnih karakteristika; faktorska analiza; višestruka regresija; Slovenija

Hrčak ID:

77603

URI

https://hrcak.srce.hr/77603

Datum izdavanja:

1.12.2011.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.959 *