hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Evaluation of behavioral procedures used in programs for prevention and intervention for challenging behavior and teaching children with autism

Jasmina Stošić ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Puni tekst: hrvatski, pdf (257 KB) str. 99-110 preuzimanja: 3.142* citiraj
APA 6th Edition
Stošić, J. (2008). Bihevioralni pristup u sprečavanju i uklanjanju nepoželjnih oblika ponašanja i podučavanju djece s autizmom predškolske dobi. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 44 (2), 99-110. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/30722
MLA 8th Edition
Stošić, Jasmina. "Bihevioralni pristup u sprečavanju i uklanjanju nepoželjnih oblika ponašanja i podučavanju djece s autizmom predškolske dobi." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol. 44, br. 2, 2008, str. 99-110. https://hrcak.srce.hr/30722. Citirano 07.12.2019.
Chicago 17th Edition
Stošić, Jasmina. "Bihevioralni pristup u sprečavanju i uklanjanju nepoželjnih oblika ponašanja i podučavanju djece s autizmom predškolske dobi." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja 44, br. 2 (2008): 99-110. https://hrcak.srce.hr/30722
Harvard
Stošić, J. (2008). 'Bihevioralni pristup u sprečavanju i uklanjanju nepoželjnih oblika ponašanja i podučavanju djece s autizmom predškolske dobi', Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 44(2), str. 99-110. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/30722 (Datum pristupa: 07.12.2019.)
Vancouver
Stošić J. Bihevioralni pristup u sprečavanju i uklanjanju nepoželjnih oblika ponašanja i podučavanju djece s autizmom predškolske dobi. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja [Internet]. 2008 [pristupljeno 07.12.2019.];44(2):99-110. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/30722
IEEE
J. Stošić, "Bihevioralni pristup u sprečavanju i uklanjanju nepoželjnih oblika ponašanja i podučavanju djece s autizmom predškolske dobi", Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol.44, br. 2, str. 99-110, 2008. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/30722. [Citirano: 07.12.2019.]

Sažetak
Evaluation of behavioral procedures used in programs for prevention and intervention for challenging behavior and teaching children with autism will be presented in this article. Those programs were a part of comprehensive program based on the principles of applied behavior analysis. Data was collected through direct observation of the behavior and analyzed with INDIFF program. Results indicate efficacy of used behavioral procedures in decreasing the frequency of challenging behavior and increasing the frequency of adequate competing model of behavior of two boys and in teaching choice making for one boy.

Hrčak ID: 30722

URI
https://hrcak.srce.hr/30722

[hrvatski]

Posjeta: 4.522 *