hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Bilingual Education of Deaf Children

Sandra Bradarić-Jončić ; Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Odsjek za oštećenja sluha, Zagreb, Hrvatska
Bojana Kolarić ; Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Odsjek za oštećenja sluha, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (174 KB) str. 104-116 preuzimanja: 877* citiraj
APA 6th Edition
Bradarić-Jončić, S. i Kolarić, B. (2012). Dvojezično obrazovanje gluhe djece. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 48 (1), 104-116. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/79043
MLA 8th Edition
Bradarić-Jončić, Sandra i Bojana Kolarić. "Dvojezično obrazovanje gluhe djece." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol. 48, br. 1, 2012, str. 104-116. https://hrcak.srce.hr/79043. Citirano 08.12.2019.
Chicago 17th Edition
Bradarić-Jončić, Sandra i Bojana Kolarić. "Dvojezično obrazovanje gluhe djece." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja 48, br. 1 (2012): 104-116. https://hrcak.srce.hr/79043
Harvard
Bradarić-Jončić, S., i Kolarić, B. (2012). 'Dvojezično obrazovanje gluhe djece', Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 48(1), str. 104-116. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/79043 (Datum pristupa: 08.12.2019.)
Vancouver
Bradarić-Jončić S, Kolarić B. Dvojezično obrazovanje gluhe djece. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja [Internet]. 2012 [pristupljeno 08.12.2019.];48(1):104-116. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/79043
IEEE
S. Bradarić-Jončić i B. Kolarić, "Dvojezično obrazovanje gluhe djece", Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol.48, br. 1, str. 104-116, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/79043. [Citirano: 08.12.2019.]

Sažetak
This paper considers theoretical, as well as some practical aspects of bilingual education of deaf children: the main research results in the area of bilingualism in hearing people (definitions and types of bilingualism, language development in bilingual children, advantages of bilingualism), the onset of the idea of sign bilingualism, the application of bilingual models to sign bilingualism, differences between bilingualism of hearing and deaf children, cultural aspects of sign bilingualism, principles of bilingual education of deaf children, as well as its practical aspects during the preschool and school period.

Ključne riječi
deafness; sign language; bilingualism; bilingual education of the deaf; language development of deaf children

Hrčak ID: 79043

URI
https://hrcak.srce.hr/79043

[hrvatski]

Posjeta: 1.863 *