Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

BANKARSKO KOMUNICIRANJE S JAVNOSTIMA

Jadranka Kunac ; Raiffeisen Banka, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 550 Kb

str. 68-77

preuzimanja: 3.154

citiraj


Sažetak

Nova je ekonomija donijela, nakon tisuću godina diseminacije, sustav javnog komuniciranja koji počiva na dijalogu kao obostranom aktivnom procesiranju informacija. Brzi, globalni razvoj tehnologije nije mogao zaobići banke koje su vrlo brzo shvatile prednosti informatizacije. Samim time i novi modeli komuniciranja postali su neminovnost. Uz razvoj novih komunikacijskih alata, ključni moment je distribucija proizvoda i usluga prema klijentima što predstavlja točku na kojoj pada ili opstaje proizvod ili usluga. Kompetentnost zaposlenika , prodajne vještine ali i sve male, sitne verbalne, neverbalne i vizualne spretnosti i osobnosti zaposlenih uz informatičku i marketinšku logistiku, bitne su odrednice prodajnog procesa. Razina komunikacije s klijentom kreće se u širokom opsegu, od vrlo ograničene do složenog savjetovanja. Kvalitetan odnos zaposlenika i klijenta temelj je na kojem klijent stvara mišljenje o banci i odlučuje hoće li ostati klijentom te banke ili ne. Klijenti su najveća vrijednost banke , a njihovo zadovoljstvo promatra se kao cilj, sredstvo i mjera uspješnosti kako interne, tako i eksterne komunikacije u banci.

Ključne riječi

komunikacija; banka, klijenti

Hrčak ID:

79539

URI

https://hrcak.srce.hr/79539

Datum izdavanja:

7.3.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.383 *