APA 6th Edition LOVEC, M. i ERJAVEC, E. (2012). "BIG BANG" ENLARGEMENT AND COMMON AGRICULTURAL POLICY REFORM. Društvena istraživanja, 21 (1 (115)), 219-238. https://doi.org/10.5559/di.21.1.12
MLA 8th Edition LOVEC, Marko i Emil ERJAVEC. ""BIG BANG" ENLARGEMENT AND COMMON AGRICULTURAL POLICY REFORM." Društvena istraživanja, vol. 21, br. 1 (115), 2012, str. 219-238. https://doi.org/10.5559/di.21.1.12. Citirano 26.01.2021.
Chicago 17th Edition LOVEC, Marko i Emil ERJAVEC. ""BIG BANG" ENLARGEMENT AND COMMON AGRICULTURAL POLICY REFORM." Društvena istraživanja 21, br. 1 (115) (2012): 219-238. https://doi.org/10.5559/di.21.1.12
Harvard LOVEC, M., i ERJAVEC, E. (2012). '"BIG BANG" ENLARGEMENT AND COMMON AGRICULTURAL POLICY REFORM', Društvena istraživanja, 21(1 (115)), str. 219-238. https://doi.org/10.5559/di.21.1.12
Vancouver LOVEC M, ERJAVEC E. "BIG BANG" ENLARGEMENT AND COMMON AGRICULTURAL POLICY REFORM. Društvena istraživanja [Internet]. 2012 [pristupljeno 26.01.2021.];21(1 (115)):219-238. https://doi.org/10.5559/di.21.1.12
IEEE M. LOVEC i E. ERJAVEC, ""BIG BANG" ENLARGEMENT AND COMMON AGRICULTURAL POLICY REFORM", Društvena istraživanja, vol.21, br. 1 (115), str. 219-238, 2012. [Online]. https://doi.org/10.5559/di.21.1.12
Sažetak U članku se analizira utjecaj proširenja iz 2004. i pristupnih pregovora od 1998. do 2002. na reformu Zajedničke poljoprivredne politike (ZPP). Za razliku od prevladavajućih političko-ekonomskih modela liberalnog institucionalizma, koji ZPP reforme iz vremena prije proširenja objašnjavaju negativnim trgovinskim vanjskim učincima, zajedničkim proračunskim rashodima i specifičnom ulogom koju je odigrao zajednički institucionalni okvir predlaže se kritičko- -realistički model tumačenja. U skladu s modelom, reforme su olakšane zbog sukobljenih interesa i razlika u kreditnoj sposobnosti povezanoj s poljoprivrednom proizvodnjom u zemljama članicama i zemljama kandidatkinjama. Kapacitet agrokapitala definiran je usporedbom struktura poljoprivredne proizvodnje, koje su u slučaju starih država članica održavale visoke razine fiksnoga kapitala, a koje su u slučaju zemalja kandidatkinja, u prosjeku, bile nerazvijene i potkapitalizirane. Model podupire empirijska analiza reforme ZPP-a i procesa pristupnih pregovora.