Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Elektronsko obrazovanje u nastavi hrvatskoga kao drugog i stranog jezika

Josipa Korljan ; Filozofski fakultet, Split, Hrvatska
Boris Škvorc ; Sveučilište Macquarie, Sydney i Filozofski fakultet. Splitu


Puni tekst: hrvatski pdf 169 Kb

str. 9-29

preuzimanja: 1.159

citiraj


Sažetak

Visoka učilišta sve češće u nastavu implementiraju metodu elektronskog obrazovanja, koristeći neko od edukacijskih programskih rješenja, što je u skladu s teorijskim konceptom konstruktivizma. Ovaj rad propituje mogućnost implementacije najpoznatijih edukacijskih programa – Moodle, Blackboard i Angel – ispituje njihove mogućnosti i bilježi komentare korisnika istovremeno ispitujući njihova ograničenja i mogućnosti koje se nude na razini kombiniranog korištenja u nastavi hrvatskog jezika. Rad propituje mogućnost upotrebe novih tehnologija u nastavi hrvatskoga kao drugog i stranog jezika kao nadogradnju uvriježenim metodama učenja. U zadnjem dijelu rada ispituju se mogućnosti alternativnih metoda učenja hrvatskog na sveučilištima koja nemaju klasične lektorate i mogućnosti koje elektronsko obrazovanje pruža u takvom kontekstu.

Ključne riječi

Hrčak ID:

79865

URI

https://hrcak.srce.hr/79865

Datum izdavanja:

15.12.2010.

Posjeta: 1.872 *