hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

INDIVIDUALIZACIJA I DIFERENCIJACIJA KAO MODEL NOVE KOMUNIKACIJE U NASTAVNOM PROCESU

Nina Stropnik Kunič ; Osnovna škola Louisa Adamiča, Grosuplje, Slovenija

Puni tekst: engleski, pdf (466 KB) str. 44-52 preuzimanja: 911* citiraj
APA 6th Edition
Stropnik Kunič, N. (2012). INDIVIDUALIZATION AND DIFFERENTATION AS A MODEL OF NEW COMMUNICATION IN THE LEARNING PROCESS. Informatologia, 45 (1), 44-52. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/79924
MLA 8th Edition
Stropnik Kunič, Nina. "INDIVIDUALIZATION AND DIFFERENTATION AS A MODEL OF NEW COMMUNICATION IN THE LEARNING PROCESS." Informatologia, vol. 45, br. 1, 2012, str. 44-52. https://hrcak.srce.hr/79924. Citirano 08.12.2019.
Chicago 17th Edition
Stropnik Kunič, Nina. "INDIVIDUALIZATION AND DIFFERENTATION AS A MODEL OF NEW COMMUNICATION IN THE LEARNING PROCESS." Informatologia 45, br. 1 (2012): 44-52. https://hrcak.srce.hr/79924
Harvard
Stropnik Kunič, N. (2012). 'INDIVIDUALIZATION AND DIFFERENTATION AS A MODEL OF NEW COMMUNICATION IN THE LEARNING PROCESS', Informatologia, 45(1), str. 44-52. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/79924 (Datum pristupa: 08.12.2019.)
Vancouver
Stropnik Kunič N. INDIVIDUALIZATION AND DIFFERENTATION AS A MODEL OF NEW COMMUNICATION IN THE LEARNING PROCESS. Informatologia [Internet]. 2012 [pristupljeno 08.12.2019.];45(1):44-52. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/79924
IEEE
N. Stropnik Kunič, "INDIVIDUALIZATION AND DIFFERENTATION AS A MODEL OF NEW COMMUNICATION IN THE LEARNING PROCESS", Informatologia, vol.45, br. 1, str. 44-52, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/79924. [Citirano: 08.12.2019.]

Sažetak
Suvremena škola izrazito postavlja učenika u prvi plan nastavnog procesa. Učitelji su svjesni da razred nije homogena skupina pojedinaca. Čine ga učenici koji se razlikuju po svom predznanju, očekivanjima, stilu učenja i tempu razumijevanja nastavnog gradiva, koji imaju različite kognitivne sposobnosti, drukčije motivacije te dolaze iz različitih socijalnih okružja u kojima imaju veći ili manji poticaj. A svi su usmjereni prema jedinstvenom odgojno-obrazovnom cilju koji je normiran s precizno određenim standardima znanja čije se postizanje provjerava na jedinstven način na državnoj razini. U članku su predstavljene strategije za diferencijaciju poučavanja sa svrhom da učenje približimo svim učenicima, uzimajući u obzir njihovu raznolikost. Predstavljene su prednosti i slabosti zakonski predviđenih oblika individualizacije i diferencijacije, s naglaskom na dvije krajnje skupine šarolike učeničke populacije – s jedne su strane djeca s posebnim potrebama i poteškoćama u učenju, a s druge daroviti, edukacijski natprosječno sposobni učenici. U članku su predloženi neki načini kako prepoznati učenikova jača područja i specifične sklonosti pomoću kojih učitelj nastavu može planirati tako da poboljša učinkovitost nastavnog procesa, kreira poticajnu okolinu, odazove se na učenikove raznolike potrebe te istovremeno ostvaruje ciljeve i postiže standarde znanja koji proizlaze iz nastavnih planova.

Ključne riječi
diferencijacija; individualizacija; stilovi učenja; problemi u učenju; aktivno učenje

Hrčak ID: 79924

URI
https://hrcak.srce.hr/79924

[engleski]

Posjeta: 2.496 *