APA 6th Edition Baldigara, T. (2012). CROATIAN HIGHER EDUCATION ON COMMUNICATIONAL PATH OF APPROACHING EUROPEAN HIGHER EDUCATION SYSTEM. Informatologia, 45 (1), 53-67. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/79925
MLA 8th Edition Baldigara, Tea. "CROATIAN HIGHER EDUCATION ON COMMUNICATIONAL PATH OF APPROACHING EUROPEAN HIGHER EDUCATION SYSTEM." Informatologia, vol. 45, br. 1, 2012, str. 53-67. https://hrcak.srce.hr/79925. Citirano 26.02.2021.
Chicago 17th Edition Baldigara, Tea. "CROATIAN HIGHER EDUCATION ON COMMUNICATIONAL PATH OF APPROACHING EUROPEAN HIGHER EDUCATION SYSTEM." Informatologia 45, br. 1 (2012): 53-67. https://hrcak.srce.hr/79925
Harvard Baldigara, T. (2012). 'CROATIAN HIGHER EDUCATION ON COMMUNICATIONAL PATH OF APPROACHING EUROPEAN HIGHER EDUCATION SYSTEM', Informatologia, 45(1), str. 53-67. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/79925 (Datum pristupa: 26.02.2021.)
Vancouver Baldigara T. CROATIAN HIGHER EDUCATION ON COMMUNICATIONAL PATH OF APPROACHING EUROPEAN HIGHER EDUCATION SYSTEM. Informatologia [Internet]. 2012 [pristupljeno 26.02.2021.];45(1):53-67. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/79925
IEEE T. Baldigara, "CROATIAN HIGHER EDUCATION ON COMMUNICATIONAL PATH OF APPROACHING EUROPEAN HIGHER EDUCATION SYSTEM", Informatologia, vol.45, br. 1, str. 53-67, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/79925. [Citirano: 26.02.2021.]
Sažetak Potpisivanje Bolonjske Deklaracije te predstojeći ulazak Republike Hrvatske u Europsku Uniju, postavili su velike izazove pred hrvatski sustav visokog obrazovanja. Temeljeći se na osnovnim načelima i ciljevima Bolonjske Deklaracije, Republika Hrvatska je u posljednjem desetljeću krenula putem restrukturiranja i prilagođavanja sustava visokog obrazovanja. Proces reformi rezultirao je novim koherentnim i europskim obrazovnim okvirom pogodnim za postizanje europskih obrazovnih standarda kroz prihvaćanje studijskih ciklusa temeljenih na preddiplomskoj, diplomskoj i poslijediplomskoj razini, uvođenje ECTS bodovnog sustava te dopunske isprave o studiju, uvođenje novog međunarodno priznatog sustava diplomi, primjenu sustava osiguranja kvalitete, razvoj nacionalnih kvalifikacijskih okvira kompatibilnih s usvojenim kvalifikacijskim okvirom za europsko područje visokog obrazovanja, poboljšanje i inoviranje nastavnih programa, te promicanje mobilnosti studenata, profesora, znanstvenika i administrativnih djelatnika kao i promicanje sustava cjeloživotnog učenja. U suvremenom društvu, društvu znanja, obrazovanje predstavlja osnovni čimbenik razvoja i pozitivnih promjena. Hrvatsko visoko obrazovanje, kao i njegovo dalje prilagođavanje i poboljšanje, mora postati prioritet dugoročnih razvojnih strategija te stalni proces iznalaženja obrazovne izvrsnosti. Temeljeći se na danim pretpostavkama, u radu se analizira sadašnje stanje i obilježja hrvatskog visokog obrazovnog sustava u svjetlu njegova prilagođavanja zahtjevima Bolonjskog procesa kao preduvjeta međunarodne konkurentnosti i uspješnog sudjelovanja u Europskom sustavu visokog obrazovanja.