hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

DJEČJE REKLAME NA TELEVIZIJI I NJIHOVA POTROŠAČKA SOCIJALIZACIJA: STAVOVI RODITELJA

Ariana Nefat
Mauro Dujmović

Puni tekst: engleski, pdf (1 MB) str. 176-190 preuzimanja: 1.706* citiraj
APA 6th Edition
Nefat, A. i Dujmović, M. (2012). CHILDREN’S ADVERTISING ON TELEVISION AND THEIR CONSUMER SOCIALISATION: PARENTS’ ATTITUDES. Economic research - Ekonomska istraživanja, 25 (1), 176-190. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/80020
MLA 8th Edition
Nefat, Ariana i Mauro Dujmović. "CHILDREN’S ADVERTISING ON TELEVISION AND THEIR CONSUMER SOCIALISATION: PARENTS’ ATTITUDES." Economic research - Ekonomska istraživanja, vol. 25, br. 1, 2012, str. 176-190. https://hrcak.srce.hr/80020. Citirano 08.04.2020.
Chicago 17th Edition
Nefat, Ariana i Mauro Dujmović. "CHILDREN’S ADVERTISING ON TELEVISION AND THEIR CONSUMER SOCIALISATION: PARENTS’ ATTITUDES." Economic research - Ekonomska istraživanja 25, br. 1 (2012): 176-190. https://hrcak.srce.hr/80020
Harvard
Nefat, A., i Dujmović, M. (2012). 'CHILDREN’S ADVERTISING ON TELEVISION AND THEIR CONSUMER SOCIALISATION: PARENTS’ ATTITUDES', Economic research - Ekonomska istraživanja, 25(1), str. 176-190. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/80020 (Datum pristupa: 08.04.2020.)
Vancouver
Nefat A, Dujmović M. CHILDREN’S ADVERTISING ON TELEVISION AND THEIR CONSUMER SOCIALISATION: PARENTS’ ATTITUDES. Economic research - Ekonomska istraživanja [Internet]. 2012 [pristupljeno 08.04.2020.];25(1):176-190. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/80020
IEEE
A. Nefat i M. Dujmović, "CHILDREN’S ADVERTISING ON TELEVISION AND THEIR CONSUMER SOCIALISATION: PARENTS’ ATTITUDES", Economic research - Ekonomska istraživanja, vol.25, br. 1, str. 176-190, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/80020. [Citirano: 08.04.2020.]

Sažetak
Jedno od najkontroverznijih pitanja u marketingu je marketing usmjeren prema djeci. Polazeći od analize procesa uključivanja djece u potrošnju, dječje sposobnosti da razumiju i kritički odgovore na reklamu, stavova roditelja prema reklamama za djecu i mogućih smjerova i rješenja problema reklama za djecu, rad empirijski istražuje stavove roditelja prema televizijskim reklamama. Rezultati istraživanja uključuju roditelje djece stare 10-12 godina i ukazuju na to da roditelji uglavnom nemaju pozitivan stav prema reklamama za djecu te iskazuju blagi interes za zabranu televizijskih reklama.

Ključne riječi
reklame za djecu; TV reklame; potrošačka socijalizacija; stavovi roditelja

Hrčak ID: 80020

URI
https://hrcak.srce.hr/80020

[engleski]

Posjeta: 3.386 *