Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

ISTRAŽIVANJE MEĐUPREDMETNE SURADNJE KAO PRETPOSTAVKE ZA STVARANJE MOTIVACIJE U IZUČAVANJU STRANIH JEZIKA NA NEFILOLOŠKIM FAKULTETIMA

Vladimir Ciglar ; Faculty of Organization and Informatics, University of Zagreb, Varaždin, Croatia


Puni tekst: hrvatski pdf 5.720 Kb

str. 29-39

preuzimanja: 532

citiraj


Sažetak

Za nastavu stranih jezika na nefilološkim fakultetima posebno značenje ima motivacija. Iz same prakse valja pronaći putove i načine stvaranja motivacije kod studenata. U nizu konkretnih rješenja značajno mjesto ima suradnja predavača stranih jezika i nastavnika nosilaca predmeta struke. Najtješnja suradnja može se uspostaviti kod izrade seminarskih i diplomskih radova studenata. Kakva je ta suradnja, pokušalo se provjeriti analizom citiranosti literature na stranim jezicima u diplomskim radovima studenata Fakulteta organizacije i informatike u Varaždinu i Pedagoške akademije u Čakovcu. Rezultati analize govore da međupredmetna suradnja nije naročito uspješna.

Ključne riječi

Struka; strani jezik; suradnja; motivacija

Hrčak ID:

80127

URI

https://hrcak.srce.hr/80127

Datum izdavanja:

12.12.1989.

Posjeta: 940 *