Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

NEKE DIMENZIJE INFORMACIJA ZA USMJERAVANJE DJELATNOSTI VELEPRODAJE U TRGOVINSKOJ ORGANIZACIJI

Zvonka Šarman ; Faculty of Organization and Informatics, University of Zagreb, Varaždin, Croatia


Puni tekst: hrvatski pdf 10.379 Kb

str. 177-195

preuzimanja: 507

citiraj


Sažetak

Članak prikazuje proces rada veleprodajne djelatnosti trgovinske organizacije sa stajališta informacija. Na osnovi teoretski opredijeljene robne skupine kao marketing podsistema i kao temeljne organizacijske jedinice komercijalnog sektora te obrazlaganja nužnosti da se robni proces robne grupe izvodi što više automatizirano pokazan je proces rada robne skupine Prehrana po osnovnim fazama, s ulazno-izlaznim informacijama, na primjeru jedne konkretne veleprodajne organizacije. U zaključku je data ocjena tog procesa s naznakom nekih aktualnih problema i značajnih prijedloga za poboljšanje postojeće organiziranosti.

Ključne riječi

Hrčak ID:

80370

URI

https://hrcak.srce.hr/80370

Datum izdavanja:

11.12.1987.

Posjeta: 808 *