hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

GRUPNA DINAMIKA KAO METODA U NASTAVI FAKULTETA ORGANIZACIJE S INFORMATIKE VARAŽDIN

Miroslav Žugaj ; Faculty of Organization and Informatics, University of Zagreb, Varaždin, Croatia

Puni tekst: hrvatski, pdf (4 MB) str. 293-306 preuzimanja: 370* citiraj
APA 6th Edition
Žugaj, M. (1982). GRUPNA DINAMIKA KAO METODA U NASTAVI FAKULTETA ORGANIZACIJE S INFORMATIKE VARAŽDIN. Journal of Information and Organizational Sciences, (6), 293-306. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/81017
MLA 8th Edition
Žugaj, Miroslav. "GRUPNA DINAMIKA KAO METODA U NASTAVI FAKULTETA ORGANIZACIJE S INFORMATIKE VARAŽDIN." Journal of Information and Organizational Sciences, vol. , br. 6, 1982, str. 293-306. https://hrcak.srce.hr/81017. Citirano 23.10.2019.
Chicago 17th Edition
Žugaj, Miroslav. "GRUPNA DINAMIKA KAO METODA U NASTAVI FAKULTETA ORGANIZACIJE S INFORMATIKE VARAŽDIN." Journal of Information and Organizational Sciences , br. 6 (1982): 293-306. https://hrcak.srce.hr/81017
Harvard
Žugaj, M. (1982). 'GRUPNA DINAMIKA KAO METODA U NASTAVI FAKULTETA ORGANIZACIJE S INFORMATIKE VARAŽDIN', Journal of Information and Organizational Sciences, (6), str. 293-306. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/81017 (Datum pristupa: 23.10.2019.)
Vancouver
Žugaj M. GRUPNA DINAMIKA KAO METODA U NASTAVI FAKULTETA ORGANIZACIJE S INFORMATIKE VARAŽDIN. Journal of Information and Organizational Sciences [Internet]. 1982 [pristupljeno 23.10.2019.];(6):293-306. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/81017
IEEE
M. Žugaj, "GRUPNA DINAMIKA KAO METODA U NASTAVI FAKULTETA ORGANIZACIJE S INFORMATIKE VARAŽDIN", Journal of Information and Organizational Sciences, vol., br. 6, str. 293-306, 1982. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/81017. [Citirano: 23.10.2019.]

Sažetak
Autor razmatra grupnu dinamiku kao metodu u nastavi. Prvi dio rada sadrži pojam grupe i njezine dinamike, povijest grupne dinamike, osnovna načeta, vrste grupa, uvjete rada te sadašnji način nastave. U drugom dijelu rada opisana su vlastita iskustva u provođenju grupne dinamike u nastavi Fakulteta organizacije i informatike u Varaždinu. Iako je ovaj način izvođenja nastave u spomenutom primjeru prekinut, valjalo bi ga obnoviti. Naime, ova metoda može da preobrazi položaj studenata i nastavnika. Za takav rad moraju se stvoriti i uvjeti. Smatra se da bi o grupnoj dinamici trebali raspravljati i studenti, a ne samo nastavnici. To bi bila prilika da se isprave uočene greške i poboljša ovakav način rada u nastavi.

Hrčak ID: 81017

URI
https://hrcak.srce.hr/81017

Posjeta: 557 *