hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Pitanje objektivnosti i pouzdanosti ocjena u različitim aktivnostima nastave Glazbene kulture

Sabina Vidulin - Orbanić   ORCID icon orcid.org/0000-0003-4840-9174 ; Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Odjel za glazbu, Odsjek za glazbenu pedagogiju

Puni tekst: hrvatski, pdf (932 KB) str. 101-114 preuzimanja: 64* citiraj
APA 6th Edition
Vidulin - Orbanić, S. (2012). Pitanje objektivnosti i pouzdanosti ocjena u različitim aktivnostima nastave Glazbene kulture. Školski vjesnik, 61 (1.-2.), 101-114. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/81018
MLA 8th Edition
Vidulin - Orbanić, Sabina. "Pitanje objektivnosti i pouzdanosti ocjena u različitim aktivnostima nastave Glazbene kulture." Školski vjesnik, vol. 61, br. 1.-2., 2012, str. 101-114. https://hrcak.srce.hr/81018. Citirano 26.10.2021.
Chicago 17th Edition
Vidulin - Orbanić, Sabina. "Pitanje objektivnosti i pouzdanosti ocjena u različitim aktivnostima nastave Glazbene kulture." Školski vjesnik 61, br. 1.-2. (2012): 101-114. https://hrcak.srce.hr/81018
Harvard
Vidulin - Orbanić, S. (2012). 'Pitanje objektivnosti i pouzdanosti ocjena u različitim aktivnostima nastave Glazbene kulture', Školski vjesnik, 61(1.-2.), str. 101-114. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/81018 (Datum pristupa: 26.10.2021.)
Vancouver
Vidulin - Orbanić S. Pitanje objektivnosti i pouzdanosti ocjena u različitim aktivnostima nastave Glazbene kulture. Školski vjesnik [Internet]. 2012 [pristupljeno 26.10.2021.];61(1.-2.):101-114. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/81018
IEEE
S. Vidulin - Orbanić, "Pitanje objektivnosti i pouzdanosti ocjena u različitim aktivnostima nastave Glazbene kulture", Školski vjesnik, vol.61, br. 1.-2., str. 101-114, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/81018. [Citirano: 26.10.2021.]

Sažetak
Promjene u koncepciji nastave Glazbene kulture u osnovnoj školi nisu se još dovoljno odrazile na načine i kriterije ocjenjivanja. Suvremene tendencije poput oblikovanja nastave bliske učeničkim potrebama, težnje da se otvorenim modelom omogući razvoj kompetentnih poznavatelja glazbe, mogućnosti aktivnog bavljenja glazbom, osobito u izvannastavnim glazbenim aktivnostima; nisu izazvale promjenu mišljenja glede vrednovanja učenika. U ovome radu, naglašavamo važnost ocjenjivanja u skladu s glazbenim dispozicijama i mogućnostima učenika, ali uzimajući u obzir i njihov rad, zalaganje, suradnju i odgovornost u učenju radi stjecanja znanja i razvijanja vještina. Izloženi načini ocjenjivanja upućuju na upotrebu ne samo usmenih, pisanih i praktičnih metoda provjere učenika nego i onih koje će učenika učiniti aktivnijim i koje će mu omogućiti bolje znanje, poput vođenja dnevnika slušanja i analize glazbe, posjeta glazbenim manifestacijama s konkretnim zadacima, izrade plakata, referata, prezentacija i prikupljanja tekstualnih, audio i videopriloga radi oblikovanja glazbenog portfelja.

Ključne riječi
glazbena kultura; glazbena područja; ocjenjivanje; vrednovanje učenika

Hrčak ID: 81018

URI
https://hrcak.srce.hr/81018

[engleski] [talijanski]

Posjeta: 741 *