hrcak mascot   Srce   HID

Professional paper

UTJECAJ MOTIVACIJA POTROŠAČA NA IZBOR STRATEGIJE MARKETING MIKSA RADNE ORGANIZACIJE KOJA PROIZVODI MESO PERADI

Stjepan Bratko ; Faculty of organization and informatics, University of Zagreb, Varaždin, Croatia
Biserka Biškup ; Faculty of organization and informatics, University of Zagreb, Varaždin, Croatia

Fulltext: croatian, pdf (8 MB) pages 229-262 downloads: 310* cite
APA 6th Edition
Bratko, S. & Biškup, B. (1979). UTJECAJ MOTIVACIJA POTROŠAČA NA IZBOR STRATEGIJE MARKETING MIKSA RADNE ORGANIZACIJE KOJA PROIZVODI MESO PERADI. Journal of Information and Organizational Sciences, (2-3), 229-262. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/81273
MLA 8th Edition
Bratko, Stjepan and Biserka Biškup. "UTJECAJ MOTIVACIJA POTROŠAČA NA IZBOR STRATEGIJE MARKETING MIKSA RADNE ORGANIZACIJE KOJA PROIZVODI MESO PERADI." Journal of Information and Organizational Sciences, vol. , no. 2-3, 1979, pp. 229-262. https://hrcak.srce.hr/81273. Accessed 19 Aug. 2019.
Chicago 17th Edition
Bratko, Stjepan and Biserka Biškup. "UTJECAJ MOTIVACIJA POTROŠAČA NA IZBOR STRATEGIJE MARKETING MIKSA RADNE ORGANIZACIJE KOJA PROIZVODI MESO PERADI." Journal of Information and Organizational Sciences , no. 2-3 (1979): 229-262. https://hrcak.srce.hr/81273
Harvard
Bratko, S., and Biškup, B. (1979). 'UTJECAJ MOTIVACIJA POTROŠAČA NA IZBOR STRATEGIJE MARKETING MIKSA RADNE ORGANIZACIJE KOJA PROIZVODI MESO PERADI', Journal of Information and Organizational Sciences, (2-3), pp. 229-262. Available at: https://hrcak.srce.hr/81273 (Accessed 19 August 2019)
Vancouver
Bratko S, Biškup B. UTJECAJ MOTIVACIJA POTROŠAČA NA IZBOR STRATEGIJE MARKETING MIKSA RADNE ORGANIZACIJE KOJA PROIZVODI MESO PERADI. Journal of Information and Organizational Sciences [Internet]. 1979 [cited 2019 August 19];(2-3):229-262. Available from: https://hrcak.srce.hr/81273
IEEE
S. Bratko and B. Biškup, "UTJECAJ MOTIVACIJA POTROŠAČA NA IZBOR STRATEGIJE MARKETING MIKSA RADNE ORGANIZACIJE KOJA PROIZVODI MESO PERADI", Journal of Information and Organizational Sciences, vol., no. 2-3, pp. 229-262, 1979. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/81273. [Accessed: 19 August 2019]

Abstracts
Optimalizacija integriteta nastupa i pravilnog funkcioniranja marketing miksa od vitalnog je značenja za ukupnu tržišnu i poslovnu politiku udruženog rada. S tim u vezi je i ključan zadatak izbora i određivanja odgovarajuće strategije. Izbor strateškog djelovanja vrlo je kompleksan zadatak, a nedvojbeno je da je jedan od bitnih faktora (u mnogim slučajevima i najhitniji) motivacija potrošača na kupnju. Preferencije potrošača u punoj mjeri utječu na realizaciju a time i dohodak udruženog rada, a najčešće su rezultat njihovih motivacijskih opredjeljenja. Marketing miks, kao optimalizacija interakcijskog nastupanja svih elemenata marketinga, predstavlja sredstvo za postizavanje marketing planova. S tim u vezi je i osnovni zadatak marketinga da tu aktivnost pravilno orijentira. Aplikacija na konkretna istraživanja prakse udruženog rada pokazala je značajnu povezanost i potrebu determinirajućeg djelovanja motivacija na izbor strategije marketing miksa.

Hrčak ID: 81273

URI
https://hrcak.srce.hr/81273

Visits: 733 *