Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

KOMUNIKACIJSKI ASPEKTI PROMOTIVNIH PROMOTIVNIH AKTIVNOSTI

Franjo Šulak ; Faculty of organization and informatics, University of Zagreb, Varaždin, Croatia


Puni tekst: hrvatski pdf 6.838 Kb

str. 287-310

preuzimanja: 939

citiraj


Sažetak

Razmjeni roba na tržištu prethodi razmjena informacija. Potrošač u procesu donošenja odluke o kupnji pokazuje izrazitu potrebu za informacijama. Protok Informacija od proizvođača prema potrošaču usmjerava u OUR—u funkcija promocije. Informacije od potrošača u OUR-u pritječu putem marketing informacijskog sistema. Komunikacijski aspekti promotivnih aktivnosti detaljno se obrađuju kroz pojavu komuniciranja, s ciljem da se ukaže na zakonitosti kojima podliježe kreiranje i prijenos promotivnih informacija. U drugom dijelu rada ukazuje se na nužnost integralnog pristupa planiranju i provođenju promocije u sklopu cjelovite tržišne orijentacije OUR-a. Uspješno provođenje promocije uvjetovano je poštivanjem zakonitosti komunikacijskih aspekata ove funkcije marketinga, kao i zahtjeva koje u njenom planiranju i provođenju postavlja integralni marketing.

Ključne riječi

Hrčak ID:

81275

URI

https://hrcak.srce.hr/81275

Datum izdavanja:

12.12.1979.

Posjeta: 1.467 *