hrcak mascot   Srce   HID

Original scientific paper

Stavovi učenika prema glazbi i nastavi glazbene kulture

Snježana Dobrota ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu
Ina Reić Ercegović ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu

Fulltext: croatian, pdf (519 KB) pages 199-210 downloads: 43* cite
APA 6th Edition
Dobrota, S. & Reić Ercegović, I. (2011). Stavovi učenika prema glazbi i nastavi glazbene kulture. Školski vjesnik, 60 (2.), 199-210. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/82183
MLA 8th Edition
Dobrota, Snježana and Ina Reić Ercegović. "Stavovi učenika prema glazbi i nastavi glazbene kulture." Školski vjesnik, vol. 60, no. 2., 2011, pp. 199-210. https://hrcak.srce.hr/82183. Accessed 5 Dec. 2021.
Chicago 17th Edition
Dobrota, Snježana and Ina Reić Ercegović. "Stavovi učenika prema glazbi i nastavi glazbene kulture." Školski vjesnik 60, no. 2. (2011): 199-210. https://hrcak.srce.hr/82183
Harvard
Dobrota, S., and Reić Ercegović, I. (2011). 'Stavovi učenika prema glazbi i nastavi glazbene kulture', Školski vjesnik, 60(2.), pp. 199-210. Available at: https://hrcak.srce.hr/82183 (Accessed 05 December 2021)
Vancouver
Dobrota S, Reić Ercegović I. Stavovi učenika prema glazbi i nastavi glazbene kulture. Školski vjesnik [Internet]. 2011 [cited 2021 December 05];60(2.):199-210. Available from: https://hrcak.srce.hr/82183
IEEE
S. Dobrota and I. Reić Ercegović, "Stavovi učenika prema glazbi i nastavi glazbene kulture", Školski vjesnik, vol.60, no. 2., pp. 199-210, 2011. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/82183. [Accessed: 05 December 2021]

Abstracts
U radu se istražuju stavovi učenika trećih razreda osnovne škole prema Glazbenoj kulturi i prema glazbi općenito. Izabrane su dvije varijable, spol i vrsta škole (škola-vježbaonica i škola u kojoj glazbenu nastavu realizira razredni učitelj), te je istražen njihov utjecaj na učeničke stavove. Rezultati potvrđuju kako učenici imaju pozitivan stav prema Glazbenoj kulturi i prema glazbi općenito. Nadalje, učenice imaju pozitivniji stav prema Glazbenoj kulturi negoli učenici. Nije potvrđen utjecaj vrste škole na stavove prema Glazbenoj kulturi, niti prema glazbi općenito, iako je uočeno bolje poznavanje nastavnih sadržaja kod učenika iz škola-vježbaonica. S obzirom na uočene trendove opadanja interesa prema „školskoj glazbi“ i glazbenoj nastavi u dobi oko dvanaeste godine (Siebenaler, 2008.), autorice sugeriraju mogućnost provođenja sličnog istraživanja s učenicima viših razreda osnovne škole, te sa srednjoškolcima.

Keywords
glazbena nastava; glazbene aktivnosti; glazbena kultura; stavovi učenika; vrsta škole

Hrčak ID: 82183

URI
https://hrcak.srce.hr/82183

[english]

Visits: 779 *